Voorstellen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chelle23

Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 21:17

Hoi,

Ik ben Michelle, 23 jaar, bijna 24 :D en woon en werk in Heerhugowaard.

Ik vanaf mijn 10e/11e zo'n 5 jaar paard gereden met mijn verzorgpaarden, reed daarbij ook wedstrijden en vond het altijd echt ontzettend leuk.
Toen kwam ik in de pubertijd en heb ik het hele paardrijden stop gezet, mede doordat ik vaker uitging, maar ook omdat de lol eraf ging omdat ik toch niet vollop naar 'mijn' paardjes kon, maar alleen op zondag.

Ik ben toen eigenlijk halsoverkop gestopt en nu al zon 7/8 jaar later, wil ik het toch weer graag gaan oppakken!
Ik heb zelf geen paard, maar wil wel als bijrijdster gaan helpen.
Later wil ik zeker weten mijn eigen paardje maar daar moet ik nu nog even voor sparen aangezien ik nu net een huis heb gekocht samen met mijn vriend.

Ik heb een tijdje terug al een topic geopend over mijn oude shetje die inmiddels is overleden :(

Verder zal ik niet heel actief op dit forum zijn omdat ik over veel dingen nog niet kan meepraten ik hoop dat dat snel veranderd als ik een paardje heb gevonden waarbij ik kan bijrijden en verzorgen.

Groetjes Michelle :o

NandaSenora

Re: Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 21:30

hallo chelle23 welkom op bokt, jammer dat je zo verweg woont ik zoek nog een bijrijdster voor m,n welsh cob

Chelle23

Re: Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-10 15:11

Dat is inderdaad jammer, succes met iemand vinden!