nieuw: ouwetje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

arabic

nieuw: ouwetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-10 12:55

Toch maar even de moed opbrengen mezelf voor te stellen... ben al een poosje lid geloof ik maar nooit actief meegedaan. als ik zo een beetje de profielen doorkijk ben ik gemiddeld toch een van de oudere garde... :o .
Ben door mn dochter weer in de manege terechtgekomen en toen ik die lucht rook van leer en paardenhuid etc en al die prachtige dieren weer zag+ het plezier wat iedereen uitstraalde, ben ik op mn 40ste begonnen met paardrijden!(mocht vroeger alleen kijken naar mijn vader als hij in de manege trainde, omdat mijn moeder het te gevaarlijk vond voor meisjes ze was verpleegster in de operatiekamer snapje)
Kheb ongeveer 20 jaar in het onderwijs gewerkt en sinds 2 jaar ben ik voor mezelf begonnen met een eigen atelier:specialiteit:Paarden schilderen!!! Ik kon het toch niet laten hoor en ben afgelopen maand op uitnodiging zelfs naar Dubai geweest om voor sjeiks te exposeren Hoe vin je die?Had ik echt nooit verwacht zeg!!!Nu maar afwachten wat er verder van komt. Als je die showpaarden daar ziet.... :9 schitterend wat een power!!! en dan die slanke benen om dat allemaal te dragen wow.
Nou ik vind het erg leuk om met jullie kennis te maken en meer over paarden te weten te komen. Wie weet zie ik jullie eens op een workshopje paarden schilderen of zo?

Elma_

Re: nieuw: ouwetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 21:41

Welkom! Of eigenlijk opnieuw welkom dan (?)
Het paardenvirus.. als je het eenmaal gehad heb kom je dr nooit meer vanaf :P

En ik ben echt een ramp met een kwast.. Dus paarden schilderen word m vast niet :o