Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ikdoemaarwat schreef:tja hoe hard je ook klaagt, ze gaan er toch niks aan veranderen, je hebt je straf nou eenmaal uitgezeten,terecht of onterecht.....
bij bokt mag je pas achteraf klagen, iets wat dan al helemaal geen nut meer heeft....
Leen_ schreef:ikdoemaarwat schreef:tja hoe hard je ook klaagt, ze gaan er toch niks aan veranderen, je hebt je straf nou eenmaal uitgezeten,terecht of onterecht.....
bij bokt mag je pas achteraf klagen, iets wat dan al helemaal geen nut meer heeft....
wat heeft dat hier nu mee te maken ?
het gaat om het feit dat er stond dat ze zich om 19.34 terug kon aanmelden, maar dat het uiteindelijk pas een uur later was
ikdoemaarwat schreef:tja hoe hard je ook klaagt, ze gaan er toch niks aan veranderen, je hebt je straf nou eenmaal uitgezeten,terecht of onterecht.....
PureSylk schreef:Hmm.. Wat wel zou kunnen is dat je ban is ingegaan toen het nog wintertijd was, dan zou het kloppen..
Of was het daarna pas?
Leen_ schreef:Schatje, we waren om dezelfde reden geband, en ik had het ook aan de hand,
om 19.40 mocht ik er weer op en het was uiteindelijk 20.40 geworden![]()
misschien zit er ergens gewoon een foutje ofzo, nuja ik vond het niet leuk want ik was speciaal een uur vroeger thuisgekomen
Anoeska schreef:Is dat ene uur nou echt zo belangrijk dan?
Nies_ schreef:ikdoemaarwat schreef:tja hoe hard je ook klaagt, ze gaan er toch niks aan veranderen, je hebt je straf nou eenmaal uitgezeten,terecht of onterecht.....
Ja, dat sowieso, maar ik heb dit topic geopend met de bedoeling dat ze het kunnen veranderen oid.
_Nies schreef:PureSylk schreef:Hmm.. Wat wel zou kunnen is dat je ban is ingegaan toen het nog wintertijd was, dan zou het kloppen..
Of was het daarna pas?
Een week geleden, dus was al zomertijd.