'je kan niet zo snel na je bericht...' bij pb's??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JoyCiej007

'je kan niet zo snel na je bericht...' bij pb's??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-10 00:08

Ja sorry, beetje onduidelijke titel...

Maar als ik snel achter elkaar pb's verstuur (naar diverse mensen), dan krijg ik iedere keer de melding:
'je kan niet zo snel na je bericht een volgend bericht plaatsen', of iets in die trant.

Ik neem aan dat dit bedoeld is voor de reacties in topics, maar toch niet voor pb's? Iedere keer als ik nu dus meerdere mensen hetzelfde pb'tje wil sturen, moet ik dus noodgedwongen tussen ieder pb'tje eerst een tijdje wachten, anders krijg ik die melding... :Z
Best irritant, want het versturen van pb's gaat al niet zo snel, omdat je per keer maar naar 1 persoon kan pb'en.

Is hier wat aan te doen, aan die melding? En misschien is het ook wel mogelijk om, net als bij mails versturen, een optie in te bouwen dat je meer mensen als geadresseerde kan toevoegen bij pb's sturen, zodat je 1 pb tegelijkertijd naar meerdere mensen kan versturen?

Anoniem

Re: 'je kan niet zo snel na je bericht...' bij pb's??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 00:10

Lijkt me dat ze deze beveiliging er juist op hebben gezet zodat het een beetje onaantrekkelijker wordt om 100en mensen achter elkaar te bespammen via PB... Geef je weinig kans dus :)

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 00:11

Maar hoe lang duurt dat ertussen nou? Ik heb even getest en kan mezelf gewoon 2x achter elkaar PM'en hoor (zit ongeveer een 10-20 seconden tussen)

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-10 00:34

't gaat nu ook makkelijker als toen straks, merk ik....

Hahaha ik spam graag ja, denk dat sommige mensen dat wel kunnen beamen :)

*natuurlijk spammen in 'positieve' zin, een verhaaltje waarom bijv. de levering van mijn wagen vertraagd is, heb ik geen zin om iedere keer opnieuw te schrijven, dus dat kopieer ik en stuur ik naar de mensen die ik zowiezo al op de hoogte houd van hoe het staat met de wagen enzo...*

Sanny_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 01:04

Ik denk dat het een beveiliging is tegen 'minder positieve' spam!! Dat zie je op meer fora!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-10 01:12

Sanny_lief schreef:
Ik denk dat het een beveiliging is tegen 'minder positieve' spam!! Dat zie je op meer fora!

:)* daar had ik zelf dus nog niet aan gedacht, maar dat zou het idd wel eens kunnen zijn!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 17:11

Klopt, daar heeft het inderdaad mee te maken :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 17:18

Zeer gebruikelijk op forums.
Word gedaan om de mods nog een kans te geven een spammer te bannen voordat deze in luttele secondes het hele forum heeft vol gespamt :)