Ligt het aan mij of vertraagd die Albelli fotoboek banner mijn pc? Als ik een bokt-pagina open waar íe niet op staat is er niets aan de hand. Maar zodra ik een pagina laad waar íe wel op staat word alles heel erg traag. Erg vervelend. Wie heeft hier nog meer last van en kan er iets aan gedaan worden?
Nu je het zegt komt bij dit topic ook die banner en even gekeken en ja hoor bij mij hapert hij ook. Had het al eerder deze week maar nu snap ik wel waarom.
Bart kijkt er morgenochtend hoop ik naar, tot die tijd kan je het beste zelf klagen bij google, rechtsonderaan de banner zie je een kleine 'i' staan, als je daarop drukt kan je 'feedback' geven en een klacht indienen. Het hoort in ieder geval niet zo te zijn dat een banner de site vertraagd, excuses voor het ongemak!
Ik heb 'm nu al een paar keer op de pagina gehad, maar nu is bokt gewoon snel... Is het al opgelost of ben ik een van de gelukkige die er geen last van heb?!
Ik had nergens last van gisteren, maar nu begint het bij mij ook inderdaad.
BartVB
Eigenaar
Geplaatst: 03-04-10 11:14
Ik heb de klacht doorgespeeld. Heb de Albelli banner ook verwijderd van de site, kan een aantal uren duren voor deze ook daadwerkelijk niet meer te zien is... Hier overigens geen problemen met de banner (Flash 10, Google Chrome, Mac). Ding gebruikt wel redelijk wat processorkracht door de flinke hoeveelheid animaties maar dit heeft (hier) geen negatief effect op het functioneren van de site.