Ik ben Martijn Hidding ik ben 18 jaar (word over exact een week 19) en mijn grootste passie is paardrijden. Ik woon in Rijssen en heb mijn eerste 5 jaar als ruiter doorgebracht op manege achter'n bos. Op mijn 11e vond ik het wel eens tijd worden voor een nieuwe uitdaging met nieuwe paarden en ben naar manege Lange-Jan gegaan. Bij Lange-Jan rij ik nu ook nog steeds met veel plezier paard.
Zins 2 jaar doe ik ook mee aan FNRS dressuur en zit momenteel in de F5. Ik heb geen eigen paard dus ik doe mee met paarden van de manege, dit beschouw ik niet echt als een probleem.
Vorig jaar rond de winter had onze instructeur een nieuw paard aangeboden gekregen en met veel trots aangenomen het was echt een super paard Leona heet, en ik heb hier ook veel op gereden met FNRS proeven en met de lessen. Helaas kon dit paard het manege werk niet aan en werd vlak naar de zomervakantie voor langdurige tijd kreupel. Een maand geleden zijn hebben we op de manege toch een poging gedaan om hem weer mee te laten doen. eerst veel trainen en nieuwe hoefijzers en het bleek goed te gaan, eerst 1 uur per dag met een les mee doen en later was de bedoeling om dit langzaam op te bouwen. enkel is dit nooit gelukt, naar 3 weken werd die weer kreupel. nu moet die definitief weg.
Gellukkig is Dana er nog, een erg leuk jong paard wat nog erg eigenwijs is en nog veel moet leren.
Dit ben ik op leona. (en weer mijn handschoentje's vergeten

En dit is dana.

Mocht je meer over mij willen weten...? ik zou zeggen brand los