Internet Explorer. Ik heb hetzelfde probleem! Met mijn tel. kan ik via Opera Mini niet meer inloggen op Bokt. Daar had ik eerst nooit problemen mee. Ik snap er niets van! Cookies zijn ook al gewist en had geen effect.
eempiej
Geplaatst: 22-03-10 22:11
Internet explorer. Dat is balen, gelukkig heb je nog een andere mogelijkheid maar waar het aan ligt, geen idee
Eline
Geplaatst: 22-03-10 22:13
Even wat vragen: Wat gaat er precies mis, welk scherm blijf je op hangen, welke melding krijg je en heb je al geprobeert om je cookies te verwijderen?
Als ik inlog doet ie alsof ik inlog, en gaat ie gewoon naar de forum-index, net als normaal. Alleen ben ik dan nogsteeds niet ingelogd.. Cookies ligt het ook niet aan..
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 22-03-10 22:15
Mag ik ook antwoorden gezien ik met hetzelfde probleem zit?
Ik kan mijn naam en wachtwoord wel invullen maar hij logt gewoon niet in. Krijg verder ook geen enkele melding. Cookies heb ik verwijderd maar ook dat had geen effect.
Ik heb er ook al dagen last van. Ging eerst altijd heel goed met Opera op mijn gsm, maar nu logt ie me iedere keer uit en er zitten dagen bij dat ik m gewoon helemaal niet meer ingelogd kreeg. Dacht zelfs nog dat het aan mijn nieuwe ww lag, maar na 3 dagen kon ik dan opeens wel weer inloggen.
Eline
Geplaatst: 22-03-10 22:35
PureSylk: heb je de forumcookies / cookies wel verwijderd? Of denk je dat het daar niet aan ligt - het is in 90% van de gevallen namelijk wel gewoon de oplossing
Voor de mobiele problemen sluis ik dit topic even door naar Bart
Ik heb dit probleem al een dag of 4. Telefoon opnieuw aan en uit doen helpt niet, browser opnieuw opstarten ook niet.
Cookies
Geplaatst: 22-03-10 22:37
Ik krijg altijd de schuld en ik word ook altijd maar verwijderd.
PureSylk
Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-10 22:38
Ja, da's echt gedaan. Daar ontdekte ik namelijk meteen en niet kloppend zinnetje: 'Weet je er zeker van dat je alle de cookies van het forum wilt verwijderen?'
Iris82
Geplaatst: 22-03-10 22:40
Cookies schreef:
Ik krijg altijd de schuld en ik word ook altijd maar verwijderd.
Ahhh....
maar je hebt wel gelijk....
Ben jou liever kwijt dan rijk... Je zorgt enkel voor problemen...
Cookies: je zorgt er ook hoogstpersoonlijk voor dat iedereen op Bokt lang genoeg ingelogd kan blijven om berichten te plaatsen en pb's te ontvangen, dus iedereen zou je eigenlijk dankbaar moeten zijn
Ik heb dit topic naar Bart doorgestuurd, ik heb zelf geen Opera, wat het lastig maakt om tips te geven en dingen te testen.
Er is de laatste tijd niets veranderd aan het inlog systeem op Bokt. Er was een tijd terug wel een ander topic over (mobiel) inloggen waarbij een aantal mensen problemen hebben. Het vervelende is dat het inloggen voor veruit de meeste mensen wel goed gaat en dat het daardoor ook heel erg lastig te testen (en op te lossen) is. Hier gaat het wel goed maar ik zal zo voor de zekerheid Opera(mini) eens proberen. Om welke versies gaat het precies?
Ik heb dit probleem sinds een jaar geleden.. Eline (geloof ik) zei destijds dat het waarschijnlijk aan Opera zelf lag, sindsdien gebruik ik FF voor bokt, maar Opera vind ik toch altijd fijner..
Op mijn pc gebruik ik FF en wil straks naar Google Chrome. Nooit problemen mee, en tot voor kort ook niet met Opera Mini op mijn mobiel, maar sinds een paar dagen is het echt huilen met de pet op. Op zich qua bokken geen probleem want lezen gaat nog wel, maar qua nieuws kan ik nu mobiel erg weinig
TE5
Geplaatst: 23-03-10 13:58
Aha, oplossing gevonden.. (voor mij iig). Dit topic deed me denken aan iets wat ik laatst al wilde proberen: Opera opnieuw installeren.. 't Werkt
Hmm, nieuwere versie helpt in ieder geval niet.. Weet niet of ik wel zin heb om em opnieuw te installeren..
PureSylk
Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-10 16:14
Nou hij doet het weer hoor. Cookies verwijderen d.m.v. de link van bokt werkte blijkbaar niet. Heb het zojuist handmatig geprobeert, en dat ging ook niet, want ze bleven gewoon terugkomen (Jaja, bokt is bijna een virus ) Toen ben ik de hele lijst maar langsgegaan, en heb ik alles verwijderd wat weg kon. Bokt staat er dus blijkbaar 3 keer in (Minstens) www.bokt.nl bokt.nl en een ip-adres ofzo? Nouja, hij doet het weer in ieder geval