Als je wilt dat er een andere plaats wordt aangegeven op de kaart, moet je dan toch echt een andere woonplaats invullen. Als bijv 'hutje op de heide' intoetst...denk ik niet dat je een landkaart krijgt..
En dan klopt-ie nog steeds niet, want ik woon volgens dat kaartje in Middelburg en dat doe ik toch écht niet en dan zal ik ook nóóit van m'n leven gaan doen, plus dat het eiland Walcheren waar ik woon nu opeens Urk heet?
s6801881
Geplaatst: 22-03-10 09:21
Hackie schreef:
Ahh... oke dan laat ik dat wel weg, want op Bonaire heb je geen postcodes
Ik denk dat je dan gewoon heerlijk van het zonnetje moet gaan genieten en het kaartje uit je profiel halen want die geeft alleen plaatsen binnen Nederland vaste land aan. Als je nog wilt laten zien dat je verhuist ben naar een heerlijk stekkie kan je wel een prtsc maken van google maps en die in je profiel plakken
Zo belangrijk is het ook weer niet hoor, maar ik vroeg het me gewoon af, wel een beetje raar dat het alleen in NL kan, want er zitten naast mij, ook nog heel veel belgen op het forum.
nope, belgjes kunnen er niet op het is natuurlijk altijd wel handig, dan weet je ongeveer waar iemand woont zonder het helemaal te gaan opzoeken. Maarja ik hoop wel dat het ooit mogelijk is