Ik moet nu nog 5 berichten maken en dan kan ik pas bij verzorgpaarden een advertentie plaatsen.Wat is de reden dat ik eerst 28 berichten moet plaatsen en dan pas voor mezelf een advertentie kan plaatsen. Bij het ene onderwerp kan ik wel een nieuw onderwerp plaatsen en bij de ander niet. Ik probeer het te snappen maar het lukt niet erg.
Je moet eerst 25 nuttige berichten (dus paardgerelateerd) plaatsen voor je advertenties mag zetten, om te voorkomen dat er mensen komen om alleen maar een advertentie te zetten...
Julia
Geplaatst: 15-03-10 16:30
Om daar een advertentie te kunnen plaatsen, moet je inderdaad voldoen aan een bepaald aantal berichten (25 berichten). Deze onderbouwde berichten moeten geplaatst worden onder het tabblad 'Informatief'. Om te checken of je al 25 nuttige paard-gerelateerde berichten hebt geplaatst, kun je op deze link klikken: http://www.bokt.nl/tools/check_groups.php
Ik vind dit erg goed, anders gaan er 10talle mensen enkel plaatsen voor verkoop en verder niets. Daar zijn sites als hebbes, martkplaats,... voor. Ik vertrouw bokt veel meer door deze regel dan al de andere sites.
Die verkoop zal nog wel even kunnen wachten als hij persé op bokt hoeft