Die oneindige liefdestopics....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Prospice

Die oneindige liefdestopics....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-10 19:22

LZP staat er vol mee... ben ik echt de enige die me eraan begint te irriteren?
Kunnen ze niet allemaal in een centraaltopic of in een subforum?
Of stel ik me gewoon aan? Wat vinden jullie?

absque_dubio

Re: Die oneindige liefdestopics....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 19:24

Ik vind sommige wel leuk om te volgen. :')
Alleen af en toe jammer dat ze dan naar de huiskamer gaan, en je dan niet meer de TS kan volgen.. De TS pben voor hoe de stand van zaken is vind ik ook weer zo wat. :+
Maar een subforum zou best een goed idee zijn.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 19:24

Ik vind het niet zo erg :D Daar is LZP voor ;)
Ja inderdaad, dat ze naar de HK gaan vind ik ook vaak jammer..

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 19:25

Ondertussen irriteer ik me er wel eens aan, maar goed de keus om te klikken ligt bij mijzelf :) dus dan doe ik dat ook lekker niet.
Begin wel beetje moe te worden bij het zoveelste drama om een jongen die wat verkeerd doet etc.

Prospice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-10 19:35

Er is niet altijd aan de titel duidelijk afteleiden dat het om weer zo'n topic gaat ;)

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 19:36

Dat is waar ja := dat is dan weer een tegenvaller meestal.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 19:37

Jep ik vind dat je je aanstelt. :)

MieLo

inderdaad, het worden er ook steeds meer merk ik.
Vind het ergens wel goed dat je je verhaal kwijtkunt hier en een objectieve blik krijgt op de situatie, maar een subforum zou dan wel goed zijn vind ik. zo hebben de mensen die geen zin hebben in de liefdestopics er ook geen hinder van

Weissjee

Ik vind juist al die topics leuk! De meesten probeer ik altijd goed te volgen :)

Alja

irriteer me er mateloos aan maar misschien ook wel omndat ik een beetje jaloers ben omdat mijn liefdesleven nihil is ;)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 19:38

Ik lees ze niet :+

En als ik per ongeluk een topic open dat daar weer over gaat klik ik gelijk weg. Ik snap de interesse er niet voor en mij interesseert het niet of weinig. Dus ik lees enkel de dingen die mij wel interesseren.

je zal vast de enige niet zijn, want er komen regelmatig topic's op FZ over het aantal 'vriendje gaat vreemd/help hij vindt mij leuk' topic's op LZP.

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 19:45

Alja schreef:
irriteer me er mateloos aan maar misschien ook wel omndat ik een beetje jaloers ben omdat mijn liefdesleven nihil is ;)

Same here :D
Misschien is het een idee om op LZP ook gewoon tags in te voeren, net zoals op bijvoorbeeld fotokunst? Van een tag als [LOVE] weet je ten minste waar het over gaat :+

aurae_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 19:51

Sammie schreef:
Ik lees ze niet :+

En als ik per ongeluk een topic open dat daar weer over gaat klik ik gelijk weg. Ik snap de interesse er niet voor en mij interesseert het niet of weinig. Dus ik lees enkel de dingen die mij wel interesseren.

je zal vast de enige niet zijn, want er komen regelmatig topic's op FZ over het aantal 'vriendje gaat vreemd/help hij vindt mij leuk' topic's op LZP.

:j Doe ik ook. Vind het een beetje onnodig om me daar echt aan te gaan irriteren...

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 19:52

Deze vraag is al vaker langsgekomen, gebruik de zoekfunctie eens ;)
Ik quote een bericht van Eline uit een van de andere topics, waarin antwoord op je vraag staat:

Onderwerp: Centraal topic voor gebroken harten en andere liefdedingen?

Eline schreef:
Er zijn al vaker topics over dit onderwerp verschenen (als ik het terugzie is het een vraag die bijna elk jaar terugkomt). Het antwoord blijft steeds hetzelfde: er komt geen subforum of centraal topic voor liefde en relaties. Wij zien het echt als een onderdeel van het 'leven zonder paarden', en liefde en relaties zijn ook nogal belangrijke onderwerpen in de levens van de meeste mensen, dus is het dan niet logisch dat er over gepraat wordt ;). Je ziet ook in de topics dat veel mensen wel interesse hebben in de onderwerpen en meedenken, meeleven of mensen een hart onder de riem proberen te steken.

Wat in dit topic ook genoemd is, strakker modereren op titels, klinkt wel als een plan. De meeste "HELP!!!" of "Ik heb een probleem" titels worden al door de mods verduidelijkt, maar als je er één spot kun je daar gerust op temmen.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 20:52

ach, Bokt lijkt meer en meer een flair/fancy/libelle forum met paarden als bijzaak

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 20:53

maar zwarwitje, er is nu al meerdere keren gevraagd door forumleden of er niet een subforum voor kan komen. er zijn toch zat mensen die daar voor zijn. is het dan niet het juiste van bokt om zijn gebruikers daarin tegemoet te komen?

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 20:56

8Eveline schreef:
Ondertussen irriteer ik me er wel eens aan, maar goed de keus om te klikken ligt bij mijzelf :) dus dan doe ik dat ook lekker niet.
Begin wel beetje moe te worden bij het zoveelste drama om een jongen die wat verkeerd doet etc.

Prospice schreef:
Er is niet altijd aan de titel duidelijk afteleiden dat het om weer zo'n topic gaat ;)

Hah, is het geen idee om in de titel die over liefdesdingen gaan [LIEFDE] in de titel te zetten? :+
Dan weet je waar het over gaat, en kun je dan de beslissing nemen om het wel/niet aan te klikken. ;)

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 21:51

Ik irriteer me vooral aan de topics 'ik heb een date' of 'wat moet ik smsen naar mijn date', vooral omdat er altijd zo massaal op wordt gereageerd door iedereen :=. De liefdestopics lees ik 9 van de 10 keer niet.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 21:55

Ik 'irriteer' me eigenlijk meer aan dit soort topics. je hebt vaak de keus om ze niet te lezen toch? En mocht je er per ongeluk toch in terecht komen dan klik je hem toch ook zo weer weg. Ik snap dat niet iedereen op die liefdestopics zit te wachten en het zijn er nu idd wel erg veel, maar een centraal topic lijkt me niks. Dan krijgen de mensen toch geen tips/reacties want het wordt dan ondergesneeuwd denk ik. Dan zou een subforum beter zijn.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 22:16

Ik erger mij meer aan mensen die het woord 'irriteren' gebruiken terwijl het ergeren moet zijn :D :D

ziamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 22:49

wanneer moet ergeren ergeren zijn dan en irriteren irriteren?
ben niet zo'n taalvirtuoos :+

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 22:50

whaha mooie opmerking Sammie.

Ik snap dat er geen subforum kan komen, maar is een TAG bij LZP geen goed idee?
[LIEFDE]
of [LD] als in Liefde en Dates.

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 22:52

Dribbel schreef:
whaha mooie opmerking Sammie.

Ik snap dat er geen subforum kan komen, maar is een TAG bij LZP geen goed idee?
[LIEFDE]
of [LD] als in Liefde en Dates.

Haha Dribbel, zo dacht ik er net zo over:

Datjaa schreef:
8Eveline schreef:

Prospice schreef:

Hah, is het geen idee om in de titel die over liefdesdingen gaan [LIEFDE] in de titel te zetten? :+
Dan weet je waar het over gaat, en kun je dan de beslissing nemen om het wel/niet aan te klikken. ;)

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 23:00

ziamara schreef:
wanneer moet ergeren ergeren zijn dan en irriteren irriteren?
ben niet zo'n taalvirtuoos :+

Citaat:
Het verschil tussen de twee werkwoorden is dat ergeren ook wederkerend kan worden gebruikt, zoals in Ik erger me aan zijn slordigheid. Irriteren kent die mogelijkheid niet, maar wordt - onder invloed van zich ergeren - toch vaak zo gebruikt. Een zin als Ik irriteer me aan zijn slordigheid wordt echter nog algemeen als fout beschouwd.

bron

;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 23:01

Sammie schreef:
Ik erger mij meer aan mensen die het woord 'irriteren' gebruiken terwijl het ergeren moet zijn :D :D

:D :D

Ik irriteer ( bb ;) ) me er ook aan en wilde het net gaan plaatsen. :')

Het is heel makkelijk: je kan je ergens aan ergeren en iets irriteert je. :)*