Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alja schreef:irriteer me er mateloos aan maar misschien ook wel omndat ik een beetje jaloers ben omdat mijn liefdesleven nihil is
Sammie schreef:Ik lees ze niet
En als ik per ongeluk een topic open dat daar weer over gaat klik ik gelijk weg. Ik snap de interesse er niet voor en mij interesseert het niet of weinig. Dus ik lees enkel de dingen die mij wel interesseren.
je zal vast de enige niet zijn, want er komen regelmatig topic's op FZ over het aantal 'vriendje gaat vreemd/help hij vindt mij leuk' topic's op LZP.
Eline schreef:Er zijn al vaker topics over dit onderwerp verschenen (als ik het terugzie is het een vraag die bijna elk jaar terugkomt). Het antwoord blijft steeds hetzelfde: er komt geen subforum of centraal topic voor liefde en relaties. Wij zien het echt als een onderdeel van het 'leven zonder paarden', en liefde en relaties zijn ook nogal belangrijke onderwerpen in de levens van de meeste mensen, dus is het dan niet logisch dat er over gepraat wordt. Je ziet ook in de topics dat veel mensen wel interesse hebben in de onderwerpen en meedenken, meeleven of mensen een hart onder de riem proberen te steken.
Wat in dit topic ook genoemd is, strakker modereren op titels, klinkt wel als een plan. De meeste "HELP!!!" of "Ik heb een probleem" titels worden al door de mods verduidelijkt, maar als je er één spot kun je daar gerust op temmen.
8Eveline schreef:Ondertussen irriteer ik me er wel eens aan, maar goed de keus om te klikken ligt bij mijzelfdus dan doe ik dat ook lekker niet.
Begin wel beetje moe te worden bij het zoveelste drama om een jongen die wat verkeerd doet etc.
Prospice schreef:Er is niet altijd aan de titel duidelijk afteleiden dat het om weer zo'n topic gaat
Dribbel schreef:whaha mooie opmerking Sammie.
Ik snap dat er geen subforum kan komen, maar is een TAG bij LZP geen goed idee?
[LIEFDE]
of [LD] als in Liefde en Dates.
Datjaa schreef:8Eveline schreef:Ondertussen irriteer ik me er wel eens aan, maar goed de keus om te klikken ligt bij mijzelfdus dan doe ik dat ook lekker niet.
Begin wel beetje moe te worden bij het zoveelste drama om een jongen die wat verkeerd doet etc.Prospice schreef:Er is niet altijd aan de titel duidelijk afteleiden dat het om weer zo'n topic gaat
Hah, is het geen idee om in de titel die over liefdesdingen gaan [LIEFDE] in de titel te zetten?
Dan weet je waar het over gaat, en kun je dan de beslissing nemen om het wel/niet aan te klikken.
ziamara schreef:wanneer moet ergeren ergeren zijn dan en irriteren irriteren?
ben niet zo'n taalvirtuoos
Citaat:Het verschil tussen de twee werkwoorden is dat ergeren ook wederkerend kan worden gebruikt, zoals in Ik erger me aan zijn slordigheid. Irriteren kent die mogelijkheid niet, maar wordt - onder invloed van zich ergeren - toch vaak zo gebruikt. Een zin als Ik irriteer me aan zijn slordigheid wordt echter nog algemeen als fout beschouwd.