Ik weet niet of het hier goed staat maar...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Ik weet niet of het hier goed staat maar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-10 23:45

Regelmatig kom ik een topic tegen met:
'ik weet niet of het hier goed staat, maar anders TEM je maar'
Of:
'ik weet niet of het hier goed staat, maar anders moeten de mods het maar verplaatsen'

Het is toch JOUW topic, dan moet je toch zelf je best doen om het goed te plaatsen? Als je niet weet waar je het moet plaatsen dan ga je toch kijken en lezen en nadenken en weet ik het. Het is zo makkelijk om een ander met meer werk op te zadelen omdat je zelf te lui ben om wat uit te zoeken...

Nog meer mensen die zich hier aan storen?

PoelieWoelie

Re: Ik weet niet of het hier goed staat maar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 23:47

Ik moet zeggen dat ik er ook vaak niet zeker van ben of iets goed staat of niet. Om dan je goede wil te laten zien zetten mensen dat er vaak bij, vind ik persoonlijk netjes :)

Zira1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 23:48

ik kan me er ook niet zo druk om maken hoor.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 23:49

Nee, stoor me er niet aan. :P
Ikzelf open weleens een topic met een vraag en vaak weet ik dan niet precies waar het hoort aangezien ik het dan wel bij 2 verschillende dingen vind passen.. :+

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 23:52

Ik vind het raar dat er hier een topic over gemaakt word, iedereen stoort zich wel aan iets :o
En ik vind het inderdaad netjes als mensen al aangeven dat ze het even niet snappen en graag geholpen willen worden als het topic verkeerd zou staan. Ik maak me er niet druk om als ik zulke topics tegenkom hoor ;)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 23:57

nee, stoor ik me niet zo aan, maar volgens mij is dit 't tweede topic in korte tijd dat ik hierover lees.

Maargoed, je probeert zo goed mogelijk je topic te plaatsen lijkt me en wat is er mis mee er dan bij te zetten als je er niet zeker van bent dat de mods 't kunnen verplaatsen? Wat ze toch wel zouden doen uiteraard, maar wat is er mis mee dat dat nog gezegt wordt?

Ik erger me meer aan dit topic, dat je je daar druk over maakt, wat is daar nu zo mis mee?

leven en laten leven enne.... geen mod worden :D

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-10 02:22

Dat ze het toch wel doen. En dat ik het heel erg vind staan als 'ik ben te lui om te zoeken'. Schrijf dan gewoon 'sorry als t verkeerd staat' (wat ook veel gebeurd)

Black_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 02:24

waar mensen zich toch allemaal druk om maken.

ik vind het ook netjes als je het erbij zet .
soms weet je gewoon niet waar jou onderwerp het beste past.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 02:26

[FZ] Veel dubbele topics of verkeerd geplaatst onlangs nog een topic over geplaatst vind het ook onbegrijpelijk dat sommigen hun topic's maar neerkwakken zonder even rond te kijken...Zo moeilijk moet dat toch niet zijn?
Kijk als het een beginnende bokker is...ach kan ik me nog wel bij inkomen, bokt is best groot.
Maar zie ook met regelmaat bokkers topics plaatsen die al jaren lid zijn en ook dagelijks actief zijn.

Black_Z schreef:
waar mensen zich toch allemaal druk om maken.

ik vind het ook netjes als je het erbij zet .
soms weet je gewoon niet waar jou onderwerp het beste past.

Goeie binnenkomer voor iemand die een paar uur lid is ;)

Black_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 02:29

Wel he ;)

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 02:33

Ach ja... Ik kan mij er persoonlijk niet druk om maken!

Ik heb dat ook wel eens gedaan.
Dan had ik al een PB naar een mod gestuurd om te vragen waar het moest staan.
De ene keer kreeg ik geen reactie (ja 36 uur later ofzo)
En dat kan natuurlijk, zij zal het wel druk hebben gehad.
En een andere keer kreeg ik: Dat weet ik ook niet!! hahaha

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-10 02:51

Maar dan denk je toch na. Dingen die bij LZP horen staan bij VVDD terwijl duidelijk in de omschrijving van VVDD staat dat het alleen bedoeld is voor paarden dingen. Dingen die bij RT==> D staan horen bij PP... T zal aan mij liggen...

Black_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 02:52

ja oke dat is zo .. ik heb net een topic geopend over een hyves probleem .. en ik wist zo 1,2,3 niet waar hij moest staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 03:02

Black_Z schreef:
en ik wist zo 1,2,3 niet waar hij moest staan.

Niet zo één twee drie? Vlak nadat je dat topic had geplaats had je hier nog gereageerd (Zat mss een minuutje tussen) zou je toch denken dat je aan het denken was gezet.

Black_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 03:04

ja maar ik ben hier nog niet zo bekent dus ik dacht dat het leven zonder paarden een goede plek zou zijn .. maar niet dus.

sorry ben ook maar een nieuw komer.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-10 03:06

Of je had de zoekfunctie gebruikt en gezien dat er zelfs een centraal hyves topic is... Of eventjes rondgekeken voor je postte en gezien dat er een technische vraagbaak is.

Black_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 03:07

had gekunt ja.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 04:22

ik heb ook wel eens dat ik het écht niet weet :) dan zet ik het er ook bij en plaats het in het subforum waar ik denk dat het het beste past. Ik ben dan weer geen groentje :+

loesje688

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 12:46

Vjestagirl schreef:
Of je had de zoekfunctie gebruikt en gezien dat er zelfs een centraal hyves topic is... Of eventjes rondgekeken voor je postte en gezien dat er een technische vraagbaak is.

Ik kan me voorstellen dat je écht niet denkt aan 'centrale topics' als je net nieuw bent hoor, zeker als je nog niet weet dat deze bestaan op bokt :+ Bovendien, bokt is zo groot dat zelfs mensen die hier langer rondlopen de weg nog wel eens kwijtraken :)

Zo ontzettend vaak zie ik het trouwens niet, misschien omdat ik alleen op de niet-paardgerelateerde fora kom. Kan me er dus ook niet zo druk om maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 12:48

Ik heb ook weleens dat ik niet zeker weet of mijn topic goed staat. Dat heeft iedereen welleens denk ik. Dus ik stoor me er niet aan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 14:26

loesje688 schreef:
Zo ontzettend vaak zie ik het trouwens niet, misschien omdat ik alleen op de niet-paardgerelateerde fora kom. Kan me er dus ook niet zo druk om maken.

Daar kom ik dus nooit, dus daar kan ik iig niet over oordelen. Nogmaals voor nieuwe mensen kan ik het me best voorstellen dat bokt best groot is maar voor mensen die al jaren lid zijn heb ik weinig begrip.
Bv iets over eten plaatsen op LZP we hebben toch een VT? Nog maar niet te spreken over het x aantal dubbele topics, even de zoekfunctie gebruiken of om je heen kijken is toch niet zoveel gevraagd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 14:31

God wat een moeilijk gedoe, ik ben al jaaaren lid en maak bijna nooit een topic, ik weet het ook vaak niet zo. Er zijn zoveel topic splitsingen, de meesten kijk ik niet eens....zijn er altijd maar een paar die ik interessant vind.

Hebben de mods wat te doen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 16:21

russel schreef:
Hebben de mods wat te doen :D

>;)
Ooit wel eens een forum gemod?
Je hebt al meer dan genoeg te doen zonder dat iedereen maar topics ergens dumpt zodat de mods het moeten verplaatsen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 16:43

Ja, maar hier zitten er 1000, ik zie wel eens boven topic's 3 mod namen staan.... :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 16:52

russel schreef:
Ja, maar hier zitten er 1000, ik zie wel eens boven topic's 3 mod namen staan.... :(:)

Idd, er zitten hier 1000 mods omdat mensen continu dingen (bewust) verkeerd plaatsen (onder andere).
Omdat er zoveel mods zijn betekend niet dat je de regels niet zo nauw hoeft te nemen omdat er toch wel mensen zijn die het werk doen die jij eigenlijk had moeten doen (even 5 seconden van je tijd besteden aan het zoeken van het goede forum deel).