Menig persoon zal het wel ervaren, je zit in een HKtopic en je volgt niet dagelijks. Bijlezen wordt vervelend omdat je niet meer weet vanaf waar je er niet meer bij was. Kan er geen knopje komen zoals "Door de topicstarter" maar dan naar "Laatste eigen bericht"? Of is dit technisch gezien niet mogelijk?
Ohh ja ik geloof dat je dat kan aanpassen in je profiel. Weet alleen niet meer hoe.
Judje
Geplaatst: 12-03-10 11:42
Als je in de Help kijkt, kan je een stuk vinden over Favorieten. (In te stellen via Gebruikerspaneel, ook dat kan je in de Help lezen.) De linker kolom zijn de nieuwe topics van jouw favoriete fora.
Je kan alle posts die één gebruiker in een topic heeft geplaatst makkelijk zien. Ga naar een post van de bepaalde gebruiker: rechts bovenaan zie je "Geplaatst: datum - uur". Als je op het woordje "geplaatst" klikt, krijg je alle posts van die gebruiker te zien. En dat kan je dus ook bij jezelf doen
Dit dus:
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 12-03-10 20:02
Is de tip die Somebitch gaf nog gelukt? Anders heb ik nog een duidelijkere printscreen:
Mijn muis is niet te zien, maar het balkje wat er bij verschijnt als ik op dat mapje ga staan wel. Bovendien kun je onderin de adresbalk ook al de url zien, met view=unread#unread erin.