Het is misschien een idee als sommige mensen hier eens wat fatsoenlijker tegen elkaar zijn.Mensen vragen je om extra foto's en meer gegeven.Je maakt die foto's,zet ze op je pc en stuurt ze door....om vervolgens vaak niets meer te horen.Het is toch een kleine moeite om even te laten weten dat je toch geen interesse hebt.En als ik zo de regels boven vele Te koop topics bekijk,ben ik niet de enige die zich hieraan stoort.Ik weet niet of het hier op de goede plek staat,maar bij deze dus een verzoek aan sommige mensen om gewoon even een reactie terug te sturen of anders geen vragen te stellen.Bij voorbaat bedankt !!!!!
HorseTopShop
Geplaatst: 10-03-10 21:51
Ik begrijp precies wat je bedoeld, maar het is bij mij nu al zo vaak gebeurd dat ik me er niet eens meer druk om kan maken. Het schijnt de mentaliteit van tegenwoordig te zijn.
Ik zie niet zo in waarom ik, als ik om extra foto's/informatie vraag, dan moet gaan vermelden dat ik geen intresse (meer) heb. Ik vind het anders wanneer ik een zoektopic open, dan jouw vraag moeite te doen...
Je kunt je ook afvragen waarom mensen afhaken nadat je extra foto's info hebt gevraagd zonder zelfs de moeite te nemen om je te vertellen dat ze er verder vanaf zien.
Adverteren doet verkopen, als extra info (lijkt er dan op dat de vermelde info niet voldoende is anders zouden ze geen vragen stellen) extra foto's (blijkbaar getoonde foto's niet voldoende, en roepen vragen op) zoveel moeite kosten, moet je je afvragen of je dan uberhaupt wel moet gaan adverteren.
Nies_
Geplaatst: 18-03-10 14:40
Ik doe dat ook nooit hoor Ik verwacht het ook niet van anderen en als ik niet reageer begrijp je zelf toch wel dat ik geen interesse heb?
Sowieso vind ik dat je van te voren al foto's had moeten maken