Onduidelijke topictitels

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kaka

Onduidelijke topictitels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-10 16:39

Ik lees graag op Bokt, maar vaak wel heel gericht. Er zijn onderwerpen waar ik meer over wil weten en onderwerpen die me absoluut niet interesseren. Nu kom ik regelmatig topictitels tegen die helemaal niets zeggen over de inhoud van het topic maar alleen loze kreten in de ruimte zijn:

'Help...het is weer zover'

'Nee...wat moet ik doen?'

'Zo leuk!'

'Wie weet wat dit is?'

(zelfverzonnen voorbeelden)

Je klikt zo'n topic aan (je bent toch nieuwsgierig) en dan blijkt het te gaan over de zoveelste verbroken relatie, punniken of wat dan ook waarvan je denkt, had je dat nou niet even in de topictitel kunnen zetten, dan had ik de OP niet hoeven lezen. Daarmee bereik je toch ook veel sneller de lezers die je graag wilt hebben.

Ik kom het voornamelijk tegen op LZP.

Ben ik de enige muts die zich hieraan irriteert? Is het een idee om in de richtlijnen voor het openen van een topic een duidelijke titel als regel te stellen?
Laatst bijgewerkt door Kaka op 09-03-10 16:41, in het totaal 1 keer bewerkt

upendo

Re: Onduidelijke topictitels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 16:40

Hahahaha, punniken.. :')

Tsja, ik vind het ook lichtjes vervelend, maar dat trekt meestal gewoon meer lezers.

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-10 16:42

Stom, ik lees mijn bericht nog eens na en zie idd punikken staan. Lichtje ging pas branden na nogmaals kijken.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 16:44

Als je een onduidelijke titel tegenkomt mag je daar gerust op TeM'men, op de echt onduidelijke titels modden we namelijk wel, die maken we duidelijker :j

[FZ] Onduidelijke topictitels ;)

beamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 16:46

Kaka schreef:
Ik lees graag op Bokt, maar vaak wel heel gericht. Er zijn onderwerpen waar ik meer over wil weten en onderwerpen die me absoluut niet interesseren. Nu kom ik regelmatig topictitels tegen die helemaal niets zeggen over de inhoud van het topic maar alleen loze kreten in de ruimte zijn:

'Help...het is weer zover'

'Nee...wat moet ik doen?'

'Zo leuk!'

'Wie weet wat dit is?'

(zelfverzonnen voorbeelden)

ik ben het met je eens, het moet is duidelijker en onderwerpen die ook boeiend zijn

Je klikt zo'n topic aan (je bent toch nieuwsgierig) en dan blijkt het te gaan over de zoveelste verbroken relatie, punniken of wat dan ook waarvan je denkt, had je dat nou niet even in de topictitel kunnen zetten, dan had ik de OP niet hoeven lezen. Daarmee bereik je toch ook veel sneller de lezers die je graag wilt hebben.

Ik kom het voornamelijk tegen op LZP.

Ben ik de enige muts die zich hieraan irriteert? Is het een idee om in de richtlijnen voor het openen van een topic een duidelijke titel als regel te stellen?

ik ben het met je eens, het moet is duidelijker en onderwerpen die ook boeiend zijn

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-10 16:48

Zwartwitje schreef:
Als je een onduidelijke titel tegenkomt mag je daar gerust op TeM'men, op de echt onduidelijke titels modden we namelijk wel, die maken we duidelijker :j

[FZ] Onduidelijke topictitels ;)

Dat zal ik in het vervolg dan ook doen.

Ik zie dat iemand het heel erg met mij eens wat (gezien het feit dat we dezelfde topictitel bedacht hadden :D) Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet eerst een kleine zoektocht naar vergelijkbare topics gedaan heb, maar mijn frusti's gewoon meteen op FZ gezet heb.

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 16:50

Ik ben het ook heel erg met je eens. Heb er toevallig vanmorgen nog een ergernisje aan gespendeerd.

En waar ik me ook aan kan ergeren (maar dan ga ik wel offtopic) is die 'En dan....' titels. Ook vreselijk. Maarja, daar gaat dit niet over, en je zit toch wel gelijk waar het over gaat in die gevallen.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 22:34

Ja hoor, gewoon temmen dan worden ze aangepast :j
Zelf probeer ik het al zo veel mogelijk bij te houden op mijn fora en de titels al te verduidelijken, maar er glipt er wel eens eentje tussendoor ;)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 23:49

ik heb dit vooral op e.a

"te koop, van alles" en dan ga je kijken, en nee hoor, zit niks voor je tussen.
Echter zijn er veel titels zo, waardoor je slecht gericht kan zoeken

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 00:55

Bij van alles denk ik ook vaak aan >10 dingen. Staan er slechts drie spulletjes in :D

Dat gebeurt ook wel eens bij: Heel veel. Vijf dingen :+ (vind ik dus niet veel :o )