Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kaka schreef:Ik lees graag op Bokt, maar vaak wel heel gericht. Er zijn onderwerpen waar ik meer over wil weten en onderwerpen die me absoluut niet interesseren. Nu kom ik regelmatig topictitels tegen die helemaal niets zeggen over de inhoud van het topic maar alleen loze kreten in de ruimte zijn:
'Help...het is weer zover'
'Nee...wat moet ik doen?'
'Zo leuk!'
'Wie weet wat dit is?'
(zelfverzonnen voorbeelden)
ik ben het met je eens, het moet is duidelijker en onderwerpen die ook boeiend zijn
Je klikt zo'n topic aan (je bent toch nieuwsgierig) en dan blijkt het te gaan over de zoveelste verbroken relatie, punniken of wat dan ook waarvan je denkt, had je dat nou niet even in de topictitel kunnen zetten, dan had ik de OP niet hoeven lezen. Daarmee bereik je toch ook veel sneller de lezers die je graag wilt hebben.
Ik kom het voornamelijk tegen op LZP.
Ben ik de enige muts die zich hieraan irriteert? Is het een idee om in de richtlijnen voor het openen van een topic een duidelijke titel als regel te stellen?
Zwartwitje schreef:Als je een onduidelijke titel tegenkomt mag je daar gerust op TeM'men, op de echt onduidelijke titels modden we namelijk wel, die maken we duidelijker
[FZ] Onduidelijke topictitels