Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sammie schreef:Ik denk dat mensen ipv er aan voorgaan het eens door zouden moeten lezen. De functie is er niet voor niks, voorheen werd er zo tig berichten langs elkaar heen ge-banketstaaf.
_Daniella schreef:ooo hier kan ik me ook echt aan ergeren soms moet je wel 4x klikken ofzo
vind dat dit idd ook wel verandert kan worden
Chiqa schreef:Sammie schreef:Ik denk dat mensen ipv er aan voorgaan het eens door zouden moeten lezen. De functie is er niet voor niks, voorheen werd er zo tig berichten langs elkaar heen ge-banketstaaf.
Hier ben ik het mee eens. Het is helemaal niet verkeerd om die geplaatste reactie's eens rustig door te lezen mss staat er iets interessants is wat jou reactie teniet kan doen, dan staat het best knullig als jij een vraag stelt en hier 10 reacties boven jou al meerdere malen antwoord op is gegeven._Daniella schreef:ooo hier kan ik me ook echt aan ergeren soms moet je wel 4x klikken ofzo
vind dat dit idd ook wel verandert kan worden
Waarom? Het staat toch netjes als je de reactie van jou voorganger even doorleest, of klets je in het dagelijkse leven ook door elkaar heen en luister je niet naar wat een ander te zeggen heeft (Want zo komt dit op mij over)
corinepgek schreef:Wees eens eerlijk.. In een topic dat echt daadwerkelijk zo snel gaat wordt zelden een post geedit. Dan wordt er ff snel een nieuwe reactie neergepland (want het gaat immers zo snel) waardoor je dus pagina's aan herhaling krijgt of "ik zei toch al dat...Dan kan je ze alsnog lezen en je post eventueel editen.