Slotje voor overleg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PureSylk

Slotje voor overleg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-10 13:08

Ik zie regelmatig dat er bij een topic een 'slotje voor overleg' wordt geplaats. Helemaal niets mis mee natuurlijk, er moet niet voor niets overlegt worden. Zelf zou ik het wel fijn vinden als wij als 'gewone' bokkers de uitkomst ook mogen weten. Als het topic weer open gaat is dat prima natuurlijk, maar als het dicht blijft, kan de mod-opmerking dan niet aangepast worden met iets als 'Na overleg is besloten het topic te sluiten.'
Dan hoef ik niet nog een maand langer steeds in het topic te kijken..

Weet niet of er meer mensen zijn die hier wel eens last van hebben?
Maar 'kleine moeite, groot plezier' lijkt me.

montoya

Re: Slotje voor overleg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 13:10

ben het met je eens

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 13:10

Volgens mij is dit al een keer ter sprake gekomen, terecht ook...Er is toen (als ik het mij goed herinner) gezegd dat mods er nog op terug zouden komen en idd een verklarende post zouden toevoegen. Vaak gebeurt dit ook wel, heb wel topics gezien met zo'n afsluitende post, maar blijkbaar glipt het er nog wel eens tussendoor....

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 13:14

Wat je zegt Rije, het glipt er helaas nog weleens tussendoor om de slotpost aan te passen. We proberen dat altijd te doen, maar soms gaan er een aantal dagen overheen en dan zijn we zo druk met andere zaken dat het er bij inschiet om de slotpost aan te passen. Mocht je zoiets tegenkomen, dan mag je er gerust een TeM op plaatsen!

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 13:15

Sommige discussies gaan er wel verhit aan toe, dus begrijp ik overleg wel. Het zou wel prettig zijn als er idd ook een reactie op volgt! Zal jammer zijn als het topic gesloten wordt door toedoen van stokers!! Die stokers moeten dan maar uitgesloten worden of zo. TS heeft daar volgens mij meer aan. (maar dat zal wel niet kunnen denk ik)

PureSylk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-10 13:17

Zwartwitje schreef:
Wat je zegt Rije, het glipt er helaas nog weleens tussendoor om de slotpost aan te passen. We proberen dat altijd te doen, maar soms gaan er een aantal dagen overheen en dan zijn we zo druk met andere zaken dat het er bij inschiet om de slotpost aan te passen. Mocht je zoiets tegenkomen, dan mag je er gerust een TeM op plaatsen!

Oké, dat is fijn om te horen! Bedankt :)

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 13:19

PureSylk schreef:
Zwartwitje schreef:

Oké, dat is fijn om te horen! Bedankt :)

Dat kan alleen de TS doen denk ik?
Ik ben daar niet zo bekend mee..

PureSylk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-10 13:21

Iedereen kan altijd temmen.. En ik snap nogsteeds niet hoe veel bokkers dat niet kunnen weten :P
Lees het BoktBulletin van deze maand maar eens door ;)

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 13:22

Nee hoor, iedereen kan een TeM (Tip een Mod) plaatsen. Onder ieder bericht vind je rechts een rood uitroeptekentje. Daar kun je op klikken wanneer je vindt dat een bericht niet aan de Bokt Regels voldoet, of je het anderszins wilt melden bij de moderators. Op die manier worden berichten bij ons onder de aandacht gebracht. Als je wilt kun je een toelichting of vraag bij je melding zetten. Mocht je het willen proberen, dan mag je gerust op dit bericht van mij een TeM plaatsen, dan weet je hoe het werkt ;)