Gisteravond was er een noodoproep voor een 18 jarige draver. Paard moest eigenlijk nog diezelfde avond worden opgehaald, anders zou ze vandaag naar de slager gaan. Er werd massaal gereageerd op deze oproep en binnen no time waren er al zeker 4 bokkers die het beestje wel wilden opvangen. Omdat TS in haar beginpost had gemeld dat het HAAR/mijn paard was, wat later dus bleek van niet, het was een paard van haar oom,werd er in eerste instantie niet ingegrepen. Tot een zeer oplettende bokker een berichtje zette van...mag dit wel? Nee dus en het topic werd gesloten. Ik kan hem in elk geval nergens meer terug vinden, zelfs in mijn eigen berichten niet. Vind het heel jammer dat er in dit geval nu niet een uitzondering kon worden gemaakt, omdat het toch ging om het leven van een paard. Ben nu heel nieuwschierig hoe het is afgelopen. Jammer genoeg ben ik ook niet oplettend genoeg geweest om te weten wie het topic had geopend.
Vraag is eigenlijk...kan er nu geen uitzondering worden gemaakt in dit soort gevallen??
Wat ik al dacht en ook had geschreven in het topic. Maar het had natuurlijk ook waar kunnen zijn en het is niet de eerste keer dat het zo gaat. Natuurlijk begrijp ik dat er regels zijn, maar je hebt sommige gevallen dat ik denk....tja. En waarom dan het hele topic van bokt halen?
Diablo
Geplaatst: 01-03-10 10:06
Volgens mij doen ze dat altijd? Als er een paard aangeboden is, wat niet van TS zelf is, wordt volgens mij altijd het hele topic verwijderd.
Sosha
Geplaatst: 01-03-10 10:16
Vrij logisch dat ze alles weghalen, het had er nooit mogen staan. De eigenaar zou dit heel vervelend kunnen vinden en kan door zo'n topic flink benadeeld worden (denk aan verkoop prijs).
Denk als Bokt dat niet zou doen dat ze (zeer terecht) een heleboel gezeur over zich heen krijgen.
Kijk dat iemand zo iets plaatst, kan je niet tegenhouden, maar als beheerder heb je toch een verantwoordelijkheid over wat er op het forum staat. Dus als het "fout" is, moeten ze gewoon alles weghalen. Ook gewoon een kwestie van fatsoen (waar het de degene die het topic startte met die draver het dus duidelijk aan ontbrak).
Karl66
Geplaatst: 01-03-10 10:34
Wat Sosha zegt. Het topic was gebaseerd op via via informatie die niet bleek te kloppen en op basis daarvan was een paard van iemand anders te koop aangeboden.
In dit geval wil de TS ook graag dat het onderwerp blijft rusten, vandaar hier een slotje.