Problemen met het zien van Tinypic foto's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Djeenie

Problemen met het zien van Tinypic foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-10 12:09

Hallo,

Ik surf met Mozilla Firefox versie 3.5.8 en ik kan alle afbeeldingen op bokt zien, behalve diegene die met tinypic geupload zijn. Nochtans kan ik wel gewoon op de site van tinypic de foto's bekijken, maar ik krijg op bokt enkel het woord "Afbeelding" te zien, en geen foto.
Zijn er meerdere mensen die hier ook problemen mee hebben? Ook als ik via Internet surf, krijg ik ze niet te zien... Kan dit aan mijn instellingen liggen? Of is het een fout op mijn pc en laptop?

Groetjes
Janne
Laatst bijgewerkt door Djeenie op 28-02-10 12:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Karin_88

Re: Problemen met het zien van Tinypic foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 12:11

Ik heb dit ook vaak, maar ook met chrome.. Als ik firefox of IE probeer vaak ook hetzelfde probleem... Laatst hele systeem op mijn pc gezet maar heb het nog steeds regelmatig merk ik...

Djeenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-10 12:13

Ik merk net dat ik het ook heb met foto's van Imageshack! Dat maakt al nummer 2.
Hm, het blijft vreemd, want bij HAW bijvoorbeeld kunnen een hele boel mensen ze wel gewoon zien.. :)

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 12:13

Ja ik heb het ook regelmatig, dat ik foto's van bepaalde severs niet kan zien, wat ik ook probeer. Heb ook Monzilla Firefox.

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 12:32

Heb net even een aantal topic op HAW bekeken, maar daar kwam ik er een met tinypics tegen, en die kon ik daar ook niet zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 16:36

Ik heb ook firefox de nieuwste versie maar kan alles gewoon zien. (Werk zelf ook met tinypics)

Djeenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-10 17:31

Bedankt Chiqa! Ik heb Firefox geupgrade naar de 3.6 versie en nu zie ik de tinypic-foto's wel. Enkel die van Imageshack willen nog niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 17:47

O mooi zo :) Ach image shack geeft meer problemen met browsers omdat er een soort van spam inzit (Je wordt vaak doorgelinkt naar hun site met allemaal reclame) wordt dit door FF geblokt, ik zie ze ook niet. (Hoeft ook niet van mij :) )