Ik heb in dit topic: Caira @ [ON] Dure Amerikaanse merrie gestolen uit Grembergen . gereageerd omdat daar toch echt een update stond dat het paard dood was teruggevonden. Nu zie ik pas dat die update verdwenen is maar mijn reactie er nog wel staat, rara hoe kan dat?
ellepel
Geplaatst: 27-02-10 14:00
nou,dan ben ik ook gek,want ik zie hetzelfde. wel jouw bericht,maar geen update
reacties kan je alleen verwijderen als er nog niet weer op gereageerd is. dus zal degene die de update heeft geplaatst net iets voor jou het knopje in hebben moeten drukken
Volgens mij ben je niet gek hoor Maar kan het zijn dat je in het verkeerde tropic reageerde? Want in dit topic http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=1&t=296901&&start=625 wordt wel een update gegeven dat ze dood is terug gevonden! (in de post van adri op 24-2-2010)
klopt er stond eerst dat ze het paard gevonden hadden een stukje buiten de wei, dood ik heb dat pas geleden ook gelezen in dat topic
Sammie
Geplaatst: 27-02-10 17:02
Ik heb het vermoeden dat die update misschien is verwijderd door een moderator omdat het een update was is een oud topic (> maand oud). Dan kan dan net gebeurd zijn, terwijl jij je reactie plaatste/ had geplaatst. Wil je dit zeker weten dan kun je beter een pb sturen naar één de mod's van ON/VN. Dat werkt, denk ik, een stuk sneller dan hier een topic openen.
Op ON/VN kunnen berichten na plaatsing niet meer door de plaatser zelf worden verwijderd.
Sammie zit mis: berichten kunnen tot een uur na plaatsing net als op andere fora worden verwijderd door de plaatser zelf - op voorwaarde dat er nog niemand gereageerd heeft. Dat is hier ook gebeurd, vlak voordat Caira haar reactie geplaatst heeft. Ik gok dat je dus de reactie gezien hebt, en gereageerd, en dat op het moment dat jij aan het typen was de reactie verwijderd is. Waarom weet ik niet, dat is de keuze van de plaatser geweest.
Eline, als iemand na mij gereageerd heeft, kan ik het bericht niet meer verweideren
Eline
Geplaatst: 27-02-10 18:11
Klopt helemaal
Maar vlak voordat iemand een reactie plaatst, kan dat nog wel, en dat is hier gebeurd. En ik moet nog een 'rectificatie' plaatsen: Op VN kunnen berichten inderdaad niet verwijderd worden, maar dit topic staat op ON en daar is het wel mogelijk.