Ik heb het helemaal ontdekt, bokten op mijn telefoon. En dan wel via m.bokt.nl Er zijn alleen wat dingetje waar ik 'tegen aan loop'. En dus wil vragen of dat niet misschien eventueel anders zou kunnen.
Namelijk;
Hij blijft niet altijd ingelogd dus moet dan altijd helemaal naar beneden scrollen om me in te kunnen loggen. En omdat mijn telefoon niet de aller snelste is duurt dat nog al lang. Dus is het niet veel handiger om dat boven aan te plaatsen? Want ik neem aan dat iedereen wil inloggen als ie met zijn telefoon gaat bokten.
En en knopje '0 nieuwe berichten' is niet aanklikbaar. Pas op het moment dat ik een pb heb doet hij het. Maar ik kom dus niet in mijn inbox als ik geen nieuwe pb's heb. Of is er een andere manier op daar te komen?
Ik heb ook dat als ik een bericht wil plaatsen in bijv gewoon het huiskamer topic, ik maar heel weinig tekens kan plaatsen, ligt dat aan mijn telefoon?
Squawk
Geplaatst: 25-02-10 17:05
Ik zit ook vaak op bokt met m'n telefoon, maar maak toch gewoon altijd gebruik van bokt.nl
Ja dat weet ik. Maar daar is mijn telefoon helaas toch iets te traag voor. Doe het nu maar vind dat echt niet lekker werken. Verder vind ik de mobiele versie heel fijn
__Elizabeth
Geplaatst: 25-02-10 18:55
x_Anne_x schreef:
Is het op school niet makkelijker om de office versie te gebruiken?
Gaat erom dat m.bokt sneller is. en op school is mijn internet verbinding dus bagger.
Bij mij doet de hele m.bokt het niet eens, moet eerst via de gewone site en dan op mobile zetten, en als hij nog op gewoon bokt staat duurt het heel lang met laden.. dus voordat ik naar mijn berichten kan duurt het wel weer even.