Ook even via deze manier, heb even een tijdelijk account aangemaakt maar mijn eigen account is gedeactiveerd door een stomme fout van mij! Kan iemand van de beheerders/ mod's contact met mij opnemen?
heb je mss een nieuw mailadres ingevoerd in je profiel? heb ik destijds ook eens gehad, niet in de gaten hebbende dat je dan weer een activatiemail oid kreeg. (was overigens bij een ander forum, maar kan me voorstellen dat t bij bokt ook zo werkt)
Er is al getemd, dus een mod zal dit vanzelf oppakken. In de tussentijd natuurlijk even geduld hebben!
mreddie09
Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-10 09:18
hee ik heb gister al mails gestuurd, maar nog geen reactie ontvangen, ik hb idd mijn emailaangepast maar een typ fout gemaakt dus vandaar dat het niet zomaar goed zal gaan komen! En omdat ik nog geen reactie op mijn mail had gehad heb ik en een PB gestuurd en even dit topic geopend
Ok ik wacht het wel af! Maar ik zat op een hele belangrijke mail te wachten dus vandaar dat ik er spoed achter wou zetten, ik weet het is mijn eigen stomme schuld!
Ach joh, dat soort dingen kunnen gebeuren. Maar kun je het zelf niet oplossen? Want als het goed is moet je op je nieuwe emailadres een activatiemail hebben ontvangen van Bokt, waarbij je opnieuw op de link moet klikken.
Katja
Geplaatst: 24-02-10 09:23
Mods zijn nou eenmaal geen 24 uur per dag aanwezig, en beetje geduld doet vaak wonderen. Stuur mij maar even een pb met het juiste emailadres.