Link in topic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

gillian

Link in topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-10 18:58

Als je een link opent die in een bericht in een topic staat en dan vervolgens weer op "vorige" klikt, kom je niet meer bij het bericht terug. Je komt dan bij het laatst geplaatste bericht in het topic. Heel lastig want vaak moet je dan echt weer een aantal pagina's terug gaan zoeken.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Link in topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 18:59

Dat klopt, is al eens een topic over geweest geloof ik.

Ik klik dan met mijn rechtermuisknop op die link en open hem in een nieuw tabblad of venster...

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 19:02

Dat klopt en als het goed is gebeurd dit wanneer je in het topic bent gaan lezen door op het oranje vierkantje te klikken. Op die manier lees je de nieuw geplaatste berichten in een topic. Wanneer je een link aanklikt en dan 'vorige' kiest denkt bokt dat je de hele pagina al gelezen hebt en springt door naar de volgende. Hopelijk ben ik een beetje duidelijk :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 19:02

Ja, ik was de vorige keer ook van de partij geloof ik. Vind het ook erg irritant, geef vaak ook de moed op, als het gaat om een topic lezen... :j

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 19:03

Het klopt wat Mas zegt. Wat je kunt doen is inderdaad wat Bellatrix zegt, ik gebruik dat zelf ook. Als je met je rechtermuisknop klikt, kun je openen in een nieuw tabblad (of venster).

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-10 19:04

Oh, snap het ;) Het is idd ook niet altijd.
Bedankt voor het antwoord!
Zal gewoon de link in een ander venster openen, is niet meer zo'n gezoek :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 21:21

gillian schreef:
Als je een link opent die in een bericht in een topic staat en dan vervolgens weer op "vorige" klikt, kom je niet meer bij het bericht terug. Je komt dan bij het laatst geplaatste bericht in het topic. Heel lastig want vaak moet je dan echt weer een aantal pagina's terug gaan zoeken.

Met Firefox geen last mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 23:41

Je kunt toch ook gewoon op de rechter muisknop klikken en dan op vernieuwen doen?