even voorstellen..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

just_yv

even voorstellen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-10 16:39

Hallo,

Ik ben Yvonne, 26 jaar ik ben getrouwd en heb 2 kids (6 en 2,5 jaar).
Vanaf mijn 13e ongeveer heb ik paard gereden. Eerst 1,5 een pony gehuurd en daarna een Haflinger veulen gekocht.
Toen hij bijna 2,5 was kwam ik op een stal terecht waar ik het niet erg naar mijn zin had. Andere stallen waren allemaal te duur voor mijn (alleenstaande) moeder dus verhuizen zat er niet in. De lol raakte er af en toen hij 2,5 was verkochten we hem.

Toen mijn zwager vorige maand uit het niets zei dat hij een paard had gekocht (hij had helemaal niets met paarden, weet er niets van en kan al helemaal niet rijden, hij is alleen niet helemaal 100% ofzo) begon het eigenlijk wel weer te kriebelen bij mij. Ook mijn dochter werd enthousiast. Voor haar een manege in de buurt gevonden waar ze alvast wat kan lessen in een speciale 6-jarigen meelooples (ik moet er dus naast blijven lopen de hele les). Ze heeft het nu helemaal te pakken! Ze vind de week veel te lang duren tot ze weer mag rijden.
Nu hebben kennissen van ons een huis met stallen waar we gratis* een pony mogen neer zetten. Erg aantrekkelijk!! Ik twijfel nu dus enorm of we een pony gaan kopen of niet en zit met veel vragen.

Ik ga hier eerst maar eens uitgebreid lezen!!

Groetjes Yvonne