Vanaf mijn 8e jaar heb ik les gehad op manege's. Ben begonnen bij manege Avifauna
die helaas moest sluiten. Toen door gereden in Aarlanderveen (pretfort) en in Koudekerk
(manege Hoogewaard). Had het gevoel dat ik niets meer bij leerde, en ben ermee gestopt.
Althans, ik bleef buitenritten maken met de tante van mijn nichtje. Een keer zijn we voor
afwisseling springlessen gaan nemen, waardoor ik viel en mijn schouder brak! Yeah! Het
was niet dat ik niet meer durfde, maar door tijdgebrek ben ik toen helemaal gestopt.
Ik zeg niet dat ik het niet miste, heel erg zelfs. Een collega van mij had een eigen paard
en zodoende ben ik een paard gaan doen bij haar op stal. Helaas moesten we hem laten
inslapen door de gevolgen van koliek. Ik merkte gelijk dat ik het miste. Hem ook natuurlijk,
maar het gevoel hebben dat je niet naar stal kunt omdat je er niets te zoeken hebt.
En zo is daar dan nu.. Mijn Asterix. Mijn trots! Hij komt uit Deurne en staat sinds het
'drama met het weer' bij ons op stal. Veel hebben we dus niet kunnen doen. De oude
eigenaar waar hij van komt heeft de afgelopen tijd ook weinig met hem gedaan, dus zijn
spieren zijn ver te zoeken. Maar dat komt zeker goed!

Asterix
1.68
KWPN
04-05-05
Oklund x Galenta x Beaujolais