Terugkerende advertenties

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maflingertje

Terugkerende advertenties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-10 15:16

Ik zie regelmatig advertenties terugkeren bij [EA] waarin iedere keer hetzelfde wordt aangeboden. En dan niet 1 of 2 keer, maar iedere keer dat de advertentie opnieuw geplaatst mag worden. Ligt het aan mij of hebben deze mensen de spreekwoordelijke "plaat voor hun hoofd" en willen ze niet snappen dat hetgeen dat wordt aangeboden niet "interessant" (genoeg) is?

Jullie hoeven het niet met mij eens te zijn, maar ik zou zo'n advertentie hier voorlopig niet meer plaatsen. Ik zou het op een later tijdstip dan nog een keer plaatsen.

Hoe denken jullie daarover?

Daks

Re: Terugkerende advertenties

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 15:18

soms gaat het zo snel met aanbieden dat je topic wegzakt en als je dan opnieuw plaatst dan heb je weer meer kans. Is niet echt iets om je druk over te maken toch?

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 15:18

Waar je al een probleem van maakt.. :))
Niet iedereen zal elke keer alle advertenties nalopen, dus grote kans dat een week later iemand anders het ziet die misschien wel interesse heeft :)

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 15:42

Het is maar net wanneer iemand datgeen wat aangeboden wordt nodig heeft of leuk vindt.
De aanhouder wint uiteindelijk ;)

Ik heb ook een half jaar een partij wedstrijddekjes te koop gehad. Vorige week is het verkocht, omdat er iemand interesse had die blijkbaar wat witte dekjes nodig heeft.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 15:44

Waar je je druk om maakt.....

Maflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-10 15:48

Ik maak me er ook helemaal niet druk om, maar het valt me gewoon op. Ik zou mijn energie er dan voorlopig niet in steken en het ergens anders proberen.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 15:51

Je maakt je er niet druk om, maar je vind het wel nodig om er een topic over te openen? :D

Maar wat kost het aan energie? :+
Gewoon je oude advertentie quoten in een nieuwe, beetje aanpassen eventueel en hoppaa weer verzenden :))

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 17:09

Ik vind het ook vreselijk irritant, als je dan toch zo graag je topic omhoog wilt hebben geef je toch een schopje? :o

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 17:14

Schopjes mogen niet ;) en dat werkt ook niet op EA ;)
Daarbij is de regel dat je na 1 week een nieuw topic mag openen, dus wat is het probleem? :)

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 17:16

Ik vind het gewoon irritant dat is mijn probleem.

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 17:45

Wendy15 schreef:
Daarbij is de regel dat je na 1 week een nieuw topic mag openen, dus wat is het probleem? :)

Na 1 week een nieuw topic met nieuwe spullen en na 3 weken een nieuw topic met dezelfde spullen ;)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 17:52

Helma_Amber schreef:
Wendy15 schreef:

Na 1 week een nieuw topic met nieuwe spullen en na 3 weken een nieuw topic met dezelfde spullen ;)

Nee hoor, dat is niet meer. Was eerder wel, maar die regels zijn veranderd..
Mag jij mij vertellen waar dat nu nog staat? :D
[EA-TK-AP] Welkom op EA TK AP: Alles voor paarden

En tja, als je je er aan irriteert, dan kijk je er verder toch niet naar? :+

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 17:58

Ik heb nooit mee gekregen dat het niet meer geldt :o
Ik wacht nog altijd netjes 3 weken voor ik het opnieuw plaats. Ik wist dus niet dat het veranderd is ;)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 18:05

Geeft niet hoor :)
Vind het op zich wel handig dit systeem :j Scheelt de modjes denk ik ook een hoop werk, want lijkt me lastig om van iedereen te controleren of die niet net toevallig precies 3 weken gewacht hebben :P Nu kun je gewoonweg niet eerder dan een week een nieuw topic openen en of je dan weer hetzelfde aanbied of niet maakt dan dus niet uit.

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 18:07

Helma_Amber schreef:

Dat dacht ik ook dus toevallig pas geleden een mod ernaar gevraagd omdat ik het vooral op commercieel heel erg irritant vind om elke weer dezelfde flutadvertenties voorbij te zien komen.
Maar die regel is dus vorig jaar april veranderd, je mag nu gewoon elke week een topic openen. Heel jammer want eens per maand dezelfde spullen aanbieden vind ik meer dan voldoende, koop dan een banner ofzo als je op wilt vallen:\ .

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 18:11

Maar je kunt die advertentie dan toch ook gewoon niet aanklikken? :P Je hoeft het toch niet allemaal weer door te kijken enzo als het je niet interesseert wat diegene te koop heeft? :+

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 18:24

Inderdaad. Ik klik alleen de titels aan die mijn interesse wekken. Als er een titel boven staat die mij niet aantrekt, dan kijk ik er ook niet in.

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 18:31

Tuurlijk hoef je ze niet aan te klikken, maar om elke keer tussen 10 'verse' advertenties misschien maar 2 nieuwe te vinden is heel jammer.
Er is ook nog zoiets als een zoekfunctie, als mensen je spullen willen vinden ze het echt wel zonder elke weer dezelfde advertentie te plaatsen, na 1 dag staat het toch allemaal weer op pagina 2.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 18:34

Ik zie het probleem niet zo, maar ok :)
Dat er dingen tussen staan die je niet interesseren hou je toch.. Daar kun je gewoon voorbij scrollen.. En als je zelf specifiek iets zoekt kun je dan toch ook de zoekfunctie gebruiken? Hoef je je ook niet te irriteren aan advertenties die er een week eerder ook op hebben gestaan ;)

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 18:40

Ik snap wat je bedoelt ja.
Soms zie je ook elke keer dezelfde mensen opduiken die aan het shoppen zijn haha!

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 18:42

ik vind het adverteren op bokt door het ontbreken van goede zoekopties (soort, plaats, prijs) toch niet echt optimaal.

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 18:43

jury schreef:
ik vind het adverteren op bokt door het ontbreken van goede zoekopties (soort, plaats, prijs) toch niet echt optimaal.

Ik heb geloof ik wel ergens gelezen dat ze bezig zijn met het opzetten van zo'n soort systeem, maar ik weet er het fijne niet van :o

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 18:45

Ze zijn idd bezig met het verbeteren van EA :j Maar dat is natuurlijk veel werk, dus zal wel even duren. Plus dat het natuurlijk niet de hoofdzaak is op bokt :)

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 18:46

dat zou fijn zijn, ook dat de advertentie gewoon verdwijnt als je deze sluit. Nu blijft alle info tot de eeuwigheid op bokt na te lezen.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 18:48

Op plaats zoeken zou wel lekker zijn, want de verzendkosten worden steeds hoger en hoger..