Eigen berichten -> Stipjes weghalen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Marinke_

Eigen berichten -> Stipjes weghalen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 11:59

Hallo,

Ik was m'n eigen berichten lijst met alle stipjes aan het opschonen, dik 50 pagina's weg stipperen..
Best een werk.. alleen er blijven er nu een paar instaan die ik er niet meer in wil hebben staan :oo

Stipjes die dus blijven staan, ookal druk je ze weg :\
Hoe kan dit? En hoe kan ik dit oplossen??

Groetjes

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 12:00

_Marinke_ schreef:
Ik was m'n eigen berichten lijst met alle stipjes aan het opschonen, dik 50 pagina's weg stipperen..
Best een werk.. alleen er blijven er nu een paar instaan die ik er niet meer in wil hebben staan :oo

Mag ik vragen waarom? In je eigen berichten staan de actieve topics toch bovenaan, wat maakt het uit wat er op de andere 49 pagina's staat?

_Marinke_

Re: Eigen berichten -> Stipjes weghalen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 12:02

Ik heb nu nog maar 1 pagina staan met wat toppics die ik toch niet hoef te zien :=

Dat klopt ;) Maar vind het zo schoner en overzichtelijker! Als ik wat in m'n geschiedenis zoek doe ik dat wel via zoeken..

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 12:08

Kun je dan niet beter gebruik de topics die je wel wilt hebben toevoegen aan 'bookmarks'? Dat lijkt me een stuk minder werk. Die is namelijk precies bedoeld voor wat jij wilt: het houden van een beperkt aantal topics en verder niet.

(En, als ik het goed heb, ook een stukje minder belastend voor de database. Maar dat zou Bart misschien even toe moeten lichten.)

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 13:14

Het systeem is niet echt gemaakt op 50 pagina's stipjes weghalen (dat zijn 2500 topics en dus 2500 kliks!). Oude topics (op pagina tig) worden niet meteen ververst, kan een tijdje duren voor het systeem die veranderingen doorheeft. Kijk even of de topics vanmiddag nog steeds in je lijst staan. Als dat zo is klik dan 1x op het stipje en kijk een paar uur later nog een keer :)