Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maaikemuis schreef:Ik vind het zo'n puberale reactie. Maar als je dan in een profiel gaat kijken dan blijkt het te gaan om toch al redelijk volwassen mensen. Het is in feite een non-reactie, je kunt er niets mee en daardoor wordt een interessante discussie uit de weg gegaan.
Citaat:ITP en HAW zijn ook niet de plekken voor discussie's
maaikemuis schreef:Geen idee of het hier goed staat, maar het valt me de laatste tijd op dat als er op een ITP of HAW topic punten van kritiek gegeven worden dat er door bepaalde bokkers een reactie gegeven wordt in de trant van 'trek je er maar niets van aan, ze zijn gewoon jaloers'.
Ben ik nu de enige waar deze opmerking toch hoog in de 'zucht-factor' eindigd. Als je geen kritiek wilt horen, dan moet je geen topic met foto's openen lijkt mij. Ik ben niet jaloers, maar heb gewoon een nuchtere kijk en een mening over hetgeen ik zie.
Shattered schreef:Niet eens, tenminste niet altijd, soms zie ik hoe ontzettend onzekere of heel jonge meisjes de grond in getrapt worden.. Dat is vaak niet meer gewoon netjes kritiek geven, maar gewoon lekker veilig met de meute mee je afreageren..![]()
Dán plaats ik eens zo'n opmerking, in de hoop de TS wat beter te laten voelen..