Ik werk met Firefox en heb een probleem ondervonden met de extra smilies op het forum als bv Bokt. Als ik 'extra smilies' aanklik openen zij zich in een heel groot scherm. Als ik dit wegklik ben ik mn hele bericht kwijt en mn scherm, erg vervelend dus.
Iemand die hier een oplossing voor weet, wil graag met FF blijven werken dus dat weghalen is geen optie, mss een optie aanzetten in ff zelf?
Krielkip
Geplaatst: 07-02-10 21:25
Ik gebruik ook firefox, maar heb nergens last van...
Misschien erg simpel gedacht, maar rechts boven ieder scherm zit een teken dat je het scherm kan vergroten en verkleinen, heb je misschien eens per ongeluk daar op geklikt dat hij dat nu standaard doet? (Misschien erg simpel, zoals ik al zei, maar ik vergeet ook wel eens bij de stekker te beginnen als iets het niet doet. )
Anoniem
Geplaatst: 07-02-10 21:36
Judje ik begrijp wat je bedoeld, maar dat heb ik al geprobeerd helaas zonder succes., Nu heb ik al ontdekt dat het ook aan het soort thema ligt (Dus template van firefox je heb er namelijk nog al wat) en met de standaard heb ik geen last wel met de Vista Aero.
Jolliegirl
Geplaatst: 07-02-10 23:41
Misschien linkermuisknop --> openen in nieuwe pagina? als je klikt op --> toon meer smileys
Ik heb er ook al een tijdje last van moet inderdaad klikken op openen in nieuwe pagina en dan blijft het groot worden echt irritant. Ik heb trouwens gewoon internet explorer.
Anoniem
Geplaatst: 09-02-10 13:39
openen in een nieuwe pagina hielp niet. Wel als je de pop up minimaliseerd, heel firefox afsluit en weer osptart; dan ineens is het wel weer een klein schermpje dus voorlopog is het opgelost.