Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Midy schreef:Ik vind het niet zo'n goed plan. Ten eerste omdat je dan na een tijdje heel veel bladzijdes door moet zoeken voor de juiste informatie. En ten tweede, het is toch juíst leuk om met je toekomstige 'ponykamp genoten' te praten?
Zwartwitje schreef:Dit is elk jaar weer een terugkomend iets, en telkens proberen we er iets op te verzinnen.'Centrale' topics ('wie is op manege X op kamp geweest en wil ervaringen delen?') zijn er al, of zo niet, dan kun je die maken. Maar vaak openen mensen juist een topic omdat ze nog geen keuze hebben kunnen maken, en suggesties willen horen. Dat mag ook best, maar daarin krijg je dus juist heel vaak de bekende oneliners als 'ponykamp Y is keigaaf!', waar je eigenlijk weinig aan hebt.
Ik denk dat de beste oplossing nog steeds is om de topics een beetje op niveau te houden, zodat het voor iedereen informatief blijft. Ik ga hier nog eens (weer) over brainstormen, maar mocht je bijvoorbeeld oneliners tegenkomen, of openingsposts die wat jou betreft te summier zijn, dan mag je gerust TeM'men