kan er niet een centraal ponykamp topic komen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

kan er niet een centraal ponykamp topic komen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 19:45

Het valt me op de er steeds topics over ponykampen worden geopend en in die topics staat steeds het zelfde..

Kan er niet gewoon 1 centraal topic komen met alle site's van ponykampen in nederland. En dat daar de meiden hun vragen verder kunnen stellen.. Dan worden er ook niet 10000 de zelfde topics geopend.

Groetjes Nini_roosje
Ps. geen idee waar ik dit topic moest plaatsen

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 20:10

Op MA is al een overzicht van alle ponykampen in een sticky. Deze staat op slot, maar misschien kan deze wel geopend worden om vragen in te stellen.

Anoniem

Re: kan er niet een centraal ponykamp topic komen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 20:18

zoiets bedoel ik ja.. Er worden zoo verschrikkelijk veel topics geopend over ponykampen en ervaringen. Dat je beter 1 topic kan nemen met alle ervaringen..

Midy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 20:45

Maar dan moet iemand straks 200 bladzijdes gaan doorlezen voor die ene ervaring voor dat ene ponykamp?

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 22:18

Ik zat hier laatst ook al aan te denken, is er anders geen mogelijkheid dat er bvb in dat sticky van elk ponykamp een stukje word geplaast(informatie) en dat er ook namen van bokkers in worden geplaatst die evt wel willen gepbt voor vragen? Dan heb je ook geen last meer van die topic's op Manegepraat etc :)

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 22:30

Maar dan alle informatie van alle ponykampen in 1 Marijee?

Midy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 22:48

Ik vind het niet zo'n goed plan. Ten eerste omdat je dan na een tijdje heel veel bladzijdes door moet zoeken voor de juiste informatie. En ten tweede, het is toch juíst leuk om met je toekomstige 'ponykamp genoten' te praten?

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 00:50

Dit is elk jaar weer een terugkomend iets, en telkens proberen we er iets op te verzinnen. ;) 'Centrale' topics ('wie is op manege X op kamp geweest en wil ervaringen delen?') zijn er al, of zo niet, dan kun je die maken. Maar vaak openen mensen juist een topic omdat ze nog geen keuze hebben kunnen maken, en suggesties willen horen. Dat mag ook best, maar daarin krijg je dus juist heel vaak de bekende oneliners als 'ponykamp Y is keigaaf!', waar je eigenlijk weinig aan hebt.

Ik denk dat de beste oplossing nog steeds is om de topics een beetje op niveau te houden, zodat het voor iedereen informatief blijft. Ik ga hier nog eens (weer ;) ) over brainstormen, maar mocht je bijvoorbeeld oneliners tegenkomen, of openingsposts die wat jou betreft te summier zijn, dan mag je gerust TeM'men :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 08:34

oke dankje Zwartwitje!

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 18:51

Midy schreef:
Ik vind het niet zo'n goed plan. Ten eerste omdat je dan na een tijdje heel veel bladzijdes door moet zoeken voor de juiste informatie. En ten tweede, het is toch juíst leuk om met je toekomstige 'ponykamp genoten' te praten?

Daar is toch de zoekfunctie voor uitgevonden?
Ik zou zeggen, voor ieder ponykamp een apart hk topic, de links daarvan allemaal netjes centraal verzameld. (Met daarbij info als waar het is, hoe duur, hoe lang, wat je gaat doen, zodat je daarop makkelijk kunt zoeken.)

En dat kunnen de gebruikers dan zelf aanvullen, als een manege er nog niet bijstaat even een pb'tje naar een mod doen. :)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 12:57

Zwartwitje schreef:
Dit is elk jaar weer een terugkomend iets, en telkens proberen we er iets op te verzinnen. ;) 'Centrale' topics ('wie is op manege X op kamp geweest en wil ervaringen delen?') zijn er al, of zo niet, dan kun je die maken. Maar vaak openen mensen juist een topic omdat ze nog geen keuze hebben kunnen maken, en suggesties willen horen. Dat mag ook best, maar daarin krijg je dus juist heel vaak de bekende oneliners als 'ponykamp Y is keigaaf!', waar je eigenlijk weinig aan hebt.

Ik denk dat de beste oplossing nog steeds is om de topics een beetje op niveau te houden, zodat het voor iedereen informatief blijft. Ik ga hier nog eens (weer ;) ) over brainstormen, maar mocht je bijvoorbeeld oneliners tegenkomen, of openingsposts die wat jou betreft te summier zijn, dan mag je gerust TeM'men :)

Is het niet dan niet mogelijk dat je dan bvb bij dat ene sticky regels opstelt, je mag dan alleen wat informatie plaatsen als het geen oneliner is? Dus dat het moet worden onderbouwd?

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 13:51

Toevallig zijn we hier gisteren mee bezig geweest, vandaag of morgen komt er een maatregel op MA, dus houd het forum in de gaten :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 14:00

super!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 04:13