Ik heb het even uitgeprobeerd (bok normaal gewoon via www.bokt.nl op mn telefoon) maar hij lijkt bij mij ook geen tekenlimiet aan te houden. T9 weet ik helemaal niet, ik heb een qwerty toetsenbord dus T9 gebruik ik niet
Denk dus dat het inderdaad aan jouw telefoon ligt..
Gaat het mis via het 'Nieuw antwoord' scherm of ook in de quickreply?
kehdra
Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-10 14:58
Ik moet op een linkje klikken voordat ik antwoord kan geven. Onderaan het onderwerkp staat dan 'plaats reactie' . wanneer ik die aanklik kom ik in het 'nieuw antwoord' scherm. Ik kan niet quik reply-en.
Ik bok ook regelmatig met mijn mobiel, heb ook totaal nergens last van! Zie precies hetzelfde op mijn mobiel als ik hier nu zie, alleen op mijn mobiel natuurlijk kleiner En ik kan de T9 gewoon gebruiken
Nee ik ga gewoon naar explorer Moet wel vermelden dat ik een Omnia Qwerty heb, zit windows etc op. Zat daar nu net aan te denken dat niet elke telefoon dat heeft.
Djulitaa
Geplaatst: 02-02-10 17:45
Ik heb ook windows, maar vind het toch makkelijker via m.bokt.nl Dit omdat anders het beeld zo groot is, misschien ligt dat aan mij mobiel, maar is ook een redelijk groot scherm, met windows erop , dacht ik tenminste altijd haha.. Sony Ericsson xperia x1 heb ik.