Citaat:Hey ik heb me vandaag geregiistreed enne ik snap het nog niet helemaal precies. bv. hoe kan ik afbeelding of een link naar een afbeelding in een bericht zetten. hoe kan ik links van mijn bericht zo'n afbeelding zetten. Als iemand me wil uitleggen graag!!!:) ik zal me ook even voorstellen en ook mijn paardjes natuurlijk. ik ben zelf 16 jaar bn 1.60 groot weeg 57 kilo ik heb twee paardjus of beter 1 paard en 1 pony waaronder 1 haflinger het is een merrie 1.50 hoog en 14 jaar oud ik heb haar nu een halfjaar. zij heet voluit Sarah van de Arixhof misschien voor sommige bekend?? zij heeft een dochter Simone van de Arixhof kent iemand haar toevallig ook??(die is trouwens niet van mij Simone dus)mijn andere pony is een kruising tussen een shet en een welsch en die bereed ik voor een half jaar terug nog redelijk regelmatig maar omdatie helaas toch echt te klein begon te worden moest ik een grotere hebben en dat zou en moest een haflinger worden en die heb ik nu een hele lieve. maar die shet is 1.14 bruin met zwarte manen en staart hij heet polly is 16 jaar oud en nog zeer levenslustig (en soms nog best ondeugend) een vriendin van mij die lichter is dan mij rijd soms nog op hem en zelf stap ik der ook nog wel eens op en dat kan die nog prima dragen want hij vind het altijd weer leuk als ik een buitenritje met hem ga maken misschien dat ik hem ooit nog verkoop majah toen ik hem een keer op proef lied gaan ging dit niet helemaal van een leien dakje omdat het nogal een ondeugd is en dat kind niet ervaren genoeg:S zelf heb ik dr soms nog moeite mee maar ik moet niet klagen want als het een paard was nou ....verder is hij best braaf tenminste bij mij en als saar (sarah) erbij is want hij heeft 7 jaar van zijn leven in zun uppie (wat sgapen) in de wei gestaan voorheen stond hij op een manege verder heb ik uhm nu 7 jaar en zelf rij ik 12 jaar. en ojeej nu ga ik echt stoppen want ik heb echt al veel te veel verteld ojeej ik hoop niet dat jullie dat zo verveelden vinden sorry dan bij deze!!
groetjes maartje
dit topic was dat Maartje1990 @ [RT-HAW] Mikey (haf) tijdens het longeren.
maargoed, wat is jouw meest beschamende post?