Ik zal mezelf maar voorstellen dan; mijn naam is Alex, ik ben 18jaar oud en woon in Hilversum. Ik werk op zaterdag (en wanneer ik doordeweeks tijd heb) op een stoeterij met Arabische volbloed paarden
. Zit nog steeds op school (examenjaar goddank) en als dat achter de rug is wil ik beginnen aan de major 'wildlife management' op het Vanhall Larenstein. Maar genoeg over school en opleidingen enzo.. Mijn grootste hobby/passie is muziek. Ik luister eigenlijk van alles maar met name metal
. De beste metalbands zijn natuurlijk Nile, Necrophagist, Chimaira, Dream Theater, Dååth, Ulcerate, Despiced Icon en Detonation. Naast metal veel psychedelic (Pink Floyd).. en reggae! Ik speel zelf gitaar (niet zo veel meer de laatste tijd hehe). Mijn andere levensbehoefte is vuurwerk... Onbeschrijfelijke hobby, snap je alleen maar als je er zelf ook gek van bent geloof ik
. Verder doe ik aan flyboarden (mountainboard+vlieger), hiervoor gaan we meestal met een aantal maten richting IJmuiden, prachtig plat en hard strand. In de zomervakantie gaan we geheel volgens traditionele wijze naar Schiermonnikoog om daar te boarden
..Nouja meer kan ik zo snel niet bedenken.. Adios
.
En welkom
.. 
)
.