Bokkers hebben regels nodig?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Daisies

Bokkers hebben regels nodig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-10 14:38

Waarom hebben Bokkers toch altijd regels nodig? Moet er altijd eerst een waarschuwing komen terwijl ze allang weten dat ze over de streef gaan? We kunnen ons toch ook allemaal gedragen?

Ik ben heus niet altijd heilig hoor O:)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 14:39

Tja...Het ligt er maar net aan waar de grens ligt....De grens tussen Sjef en Sjefke en in welke context dit gebruikt wordt bijv. ;)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 14:46

Zoveel regels en toch is er veel haat en nijd onderling, moet je nagaan wat er van terecht komt als er helemaal geen regels zouden zijn :D

Het is precies hetzelfde als op de weg denk ik maar. Allemaal proberen we ongelukken te voorkomen. Niemand veroorzaakt een ongeluk expres (ga ik maar vanuit). En toch gebeuren er dagelijks tal van ongelukken waarbij in een onbewaakt ogenblik het toch mis is..

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 14:49

Niet alleen bokkers hebben regels nodig. Dat zie je overal.
Mensen proberen toch wel uit tot hoever ze kunnen gaan.
Als er op Bokt geen regels waren, zouden er vast aardig wat reltopics bijkomen. :(:)

upendo

Re: Bokkers hebben regels nodig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 14:50

Wat minder regels zou soms wel fijn zijn, maar het is ook wel handig om op je fout gedrukt worden.
Omdat achteraf blijkt dat wat je doet toch niet helemaal zou kunnen bijvoorbeeld.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-10 14:52

Ik denk dat minder regels niet handig zou zijn. Want dan zou gemiddeld elk topic van onderwerp afdalen en er menig ruzies ontstaan vermoed ik..

upendo

Re: Bokkers hebben regels nodig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 18:53

Als je daar de regels nou juist strak over vasthoudt en de regeld van bijv. HAW en RIJ-ITP enz. iets zou versoepelen, dan lijkt mij dat best een goed idee! :)