'Sjefke Janssen' --> OW?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

'Sjefke Janssen' --> OW?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 23:51

Mijn mond viel zojuist wel een beetje open van verbazing toen ik in een topic de volgende modopmerking tegenkwam :D :

Moderator schreef:
Hier weer eens herhaalt (!) verzoek om Sjef Janssen gewoon Sjef Janssen te noemen en niet Sjefke. De eerstvolgende die het nog een keer doet, of dat in dit topic is of elders op Bokt, krijgt een OW.

Kijk, voor wie herhaaldelijk van "Sjefke" spreekt op een degraderende manier, a la.. maar sinds wanneer wordt er een OW uitgedeeld voor het vernaggelen van iemand naam? Begrijp me niet verkeerd, ik vind het erg onvolwassen en vooral flauw als iemand in een bepaalde context van "Sjefke" spreekt - maar volgens mij is er nog nooit een OW uitgedeeld aan bokkers die spraken van "Isabelle Snert" bijvoorbeeld ;) Ik vind het nogal verbazingwekkend dat er zomaar OW's uitgedeeld worden aan iedereen die van 'nu' (oke, oude post, 10 jan) af aan 'Sjefke' zegt in plaats van 'Sjef', en ik heb het idee dat ik wellicht de officiele invoering van deze nieuwe regel heb gemist??

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 23:52

Inderdaad een beetje vaag.
Ben ook wel eens pisop genoemd * oke, lettertje vergeten in dat geval maar toch _O- *

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 23:53

Oké???
Maar zoveel bokkers hebben bijnamen, dan zou je die van mij ook wel degraderend kunnen noemen terwijl dat absoluut niet zo is of bedoeld word...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 23:54

Het heeft vast en zeker te maken met een bepaalde gebruiker ;)

Ik heb overigens niemand anders erop betrapt, dus het zal nog wel mee vallen, vermoed ik :)

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 23:55

Dit vind ik wel erg ver gaan hoor?? Sjefke kan ook gewoon een liefkozende bijnaam zijn...

Froexiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 23:55

Dat ging toch over een topic waarbij in de titel al iets van Sjefke stond? Tsja ik heb zoiets, als dezelfde personen dat herhalen snap ik een OW wel, maar als een onwetend persoon dat doet niet, en hoe weet je nou wie van deze regel afweet?
Niet, dus die OW's slaan in principe nergens op ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 23:58

Is dat alleen voor Sjefkje Janssen of gaat het ook op voor Jantje Smit? _O- _O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 23:59

De waarschuwing die ik hier quote staat dus niet in het betreffende topic over 'de persoonlijke prestaties van Sjefke Janssen' o.i.d. Deze waarschuwing staat in een compleet ander topic, omdat een compleet ander persoon dan 'die gebruikelijke (2)' de naam 'Sjefke' gebruikte. ;)

Je komt overigens 'Sjefke' in veel meer topics tegen, van tijden geleden, en dat is lang niet altijd degraderend bedoeld.

Ik vind het gewoon ietwat krom dat dit soort "regels" spontaan ergens in een topic geplaatst worden, zo zwart/wit en zonder andere mededeling.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 23:59

Lia_ schreef:
Is dat alleen voor Sjefkje Janssen of gaat het ook op voor Jantje Smit? _O- _O- _O-

Nou precies, ik kijk voortaan wel uit met wat ik zeg.. := :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 00:01

Nog even en dan mag Bakker Bart geen Bartjes meer verkopen :')

Gypsy

Re: 'Sjefke Janssen' --> OW?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 00:07

*Gaat direct iedereen aangeven die haar met 1 april voor miss april fooled of miss malfooled heeft uitgemaakt.*

:')

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 00:08

Was dat nu voor büllshit :+
Als ik hem Sjefke wil noemen, noem ik hem lekker Sjefke, ookal prefereer ik 'macho', 'grootbek', 'pochmaster' (Twents: Pochgait) and so on :D

Beatrix noem ik ook lekker Trixie of Bea.

Puh moet niet gekker worden met Bokt.nl :Y)

Lynske78

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 00:09

Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje JanssenSjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje JanssenSjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen. Zo ik heb het alvast een paar keer gezegd :+

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 00:09

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 00:10

Lynske78 schreef:
Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje JanssenSjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje JanssenSjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen Sjefkje Janssen. Zo ik heb het alvast een paar keer gezegd :+

foei :+

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 00:11

Ik voorspel een enkeltje mesthoop, op pagina 2 of zelfs nog eerder.... Wie wil daar geld op inzetten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 00:12

Vraag is of bij dat enkeltje mesthoop nog een uitleg komt over deze nieuwe regel of dat het wordt afgedaan met een slotje voor 'overleg' en wij allen in de onwetendheid achterblijven.. :D (Vooral Lynske, want die zal nu wel een permanente ban hebben na zoveel "Sjefke's" :P )
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-01-10 00:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 00:12

Miss_Malfoy schreef:
Ik voorspel een enkeltje mesthoop, op pagina 2 of zelfs nog eerder.... Wie wil daar geld op inzetten?

Zou het wel heel erg vinden....'T is Bokt, niet fücking China.... :+

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 00:13

Zijn vader heet echt zo. Best kans dat hij (als vernoemde zoon) op zijn paspoort ook Sjefke heet ipv Sjef.
Weet het beheer hoe hij op zijn paspoort heet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 00:15

Gabyfedde, dat vroeg ik me ook net af nadat ik even op "Sjefke Janssen" had gegoogled en erachter kwam dat dat zijn vader was.

Gitta1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 00:15

Mod mag eerst op Nederlandse les voor hij/zij anderen aanspreekt over bepaalde zaken............... :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 00:17

Joh Gitta, jij ziet dat verkeerd.. dat uitroepteken (!) achter herhaalt, staat natuurlijk voor een bewuste blooper :j :j
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-01-10 00:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Ilsje_

haha, ga Sjefke stalken en kijk hoe ie in zijn prive leven wordt genoemd, misschien heeft sjefke wel gewoon sjefke en vind sjefke het niet leuk om sjef genoemd te worden. dit alles vind ik erg sjefkes achtig.

zandvangers

)
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 02-07-22 22:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Adil

Gitta1977 schreef:
Mod mag eerst op Nederlandse les voor hij/zij anderen aanspreekt over bepaalde zaken............... :o

MOD gaat met deze opmerking buiten zijn/haar boekje....! Dat vind ik nog veel erger.