tekentje heeft andere kleur dan andere bokkers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

urobi

tekentje heeft andere kleur dan andere bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-10 08:28

kan iemand mij vertellen waardoor het komt als ik ergens op reageer of een nieuw onderwerp heb dat het tekentje (bladzijde denk ik) wit blijft en niet oranje wordt net als ieder andere bokker.
Ik bedoel het tekentje wat links voor je titel staat die is wit en er komt bij mij dan ook een zwart puntje bij te staan

Sylvia

Re: tekentje heeft andere kleur dan andere bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 08:32

Bedoel je meteen nadat je gereageerd hebt of gewoon in het algemeen? Als jij ergens reageerd zijn er geen nieuwe reacties (voor jou) in dat topic, jij hebt immers de laatste reactie. Pas er al na jou mensen reageren zou het oranje moeten worden... Gebeurd dat wel? :)

marianne18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 08:32

volgens mij is dat omdat je zelf dat topic hebt geplaatst of dat je in dat topic gereagerd hebt.
maar zeker weten doe ik dat niet.

Eirikur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 08:34

Het oranje betekent "er zijn (door jou) nog niet gelezen posts in het topic". Als de laatste reactie in het topic van jou is, gaat de software er vanuit dat je alle voorgaande reacties ook gelezen hebt.
Het tekentje wordt weer oranje als er na jou weer iemand anders in het topic reageert.

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 08:34

Dat zwartte dingetje is dat je dat bericht uit je 'Eigen berichten' kan halen.
Zodra er een oranje vierkantje voor komt, dan betekend het dat iemand een reactie heeft geplaatst ná joun reactie.

urobi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-10 11:11

jullie hebben nu gereageerd op mijn vraag maar het blijft nog steeds wit met dat zwarte bolletje

Sylvia

Re: tekentje heeft andere kleur dan andere bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 11:27

De koekjes eens verwijderen? Extra, internetopties, en dan ff kijken waar je cookies kunt verwijderen... Iig op het eerste tabblad dat je voor je ziet. Mss helpt dat... :)

urobi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-10 11:40

nou hij was net oranje met het zwarte bolletje nu is hij weer wit met bolletje hebben jullie dat dan ook als je ergens op reageerd of een onderwerp maakt dat het dan wit wordt totdat er weer iemand anders gereageerd heeft. Trouwens zien jullie dat niet op je scherm dat het als ik voor het laatst gereageerd heb dat het dan wit is

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 11:45

Ja, dat klopt, zoals al gezegd werd. :)

EricPrast schreef:
Het oranje betekent "er zijn (door jou) nog niet gelezen posts in het topic". Als de laatste reactie in het topic van jou is, gaat de software er vanuit dat je alle voorgaande reacties ook gelezen hebt.
Het tekentje wordt weer oranje als er na jou weer iemand anders in het topic reageert.

Het wordt oranje als iemand ná jou een reactie plaatst. Zodra jij het leest en/of reageert wordt/blijft het wit. :)