Je bericht niet wijzigen..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Superrr

Je bericht niet wijzigen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-10 21:39

Hoi!
Vinden jullie het ook vervelend dat als je een onderwerp start en je hebt een spelfout in je bericht dat je het dan niet meer kan wijzigen.
Of als er een onnuttige reactie word geplaatst dat je die dan niet zelf kan verwijderen.
Je moet altijd wachten tot een Mod het weghaalt.
Zouden we niet allemaal de optie moeten krijgen om dingen weg te halen/te wijzigen?

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 21:42

Daarom moet je berichten nog eens doorlezen en bedenken of je wel wil dat dat op het internet komt te staan voordat je het daadwerkelijk plaatst :)

En onnuttige reacties weghalen van anderen lijkt mij geen goed idee.
Lijkt mij geen goed plan als anderen zomaar aan jouw berichten kunnen gaan frunniken..

En de moddies doen 't toch prima? :)
Laatst bijgewerkt door TE5 op 15-01-10 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 21:43

TE5 schreef:
Daarom moet je berichten nog eens doorlezen en bedenken of je wel wil dat dat op het internet komt te staan voordat je het daadwerkelijk plaatst :)

En onnuttige reacties weghalen van anderen lijkt mij geen goed idee.
Lijkt mij geen goed plan als anderen zomaar aan jouw berichten kunnen gaan frunniken..

precies ;)

Superrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-10 21:43

Nee, ik bedoel dat alleen Jijzelf en Mod's onnuttige reacties kunnnen weghalen.

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 21:45

TE5 schreef:

... en daar onder:
Laatst bijgewerkt door TE5 op 0 min geleden, in het totaal 1 keer bewerkt

:') De pot verwijt de ketel.
Maar ik ben het wel met je eens hoor.

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 21:45

Dat aanpassen van de OP zou denk ik wel handig zijn in verkooptopics, dan kan je het wijzigen als iets verkocht is, de VP omlaag is gegaan oid. Maarja, er zijn ook genoeg onbetrouwbare bokkers.

Edit: Het verwijderen van andermans berichten lijkt me nou helemaal niets. Denk dus dat het beide geen super idee is.
Laatst bijgewerkt door Tallout op 15-01-10 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 21:46

Nee, die optie zouden we niet moeten krijgen... Denk dat dan heel snel gaten in topics vallen en dat mensen iets heel gemeens kunnen zeggen / persoonlijke vete uitvechten en vervolgens heel snel het bericht aanpassen of verwijderen..
Je kan tot een kwartier of halfuur (weet het niet precies) na het posten van je bericht het nog aanpassen. Als er na je post nog niet gereageerd is kan je 'm binnen dat kwartier / halfuur nog verwijderen.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 21:47

Precies om de redenen die TE5 aangeeft. Je hebt een half uur de tijd om je bericht aan te passen of te verwijderen(mits niemand anders na jou een bericht heeft geplaatst). Daarna is het aan de moderators om te bepalen hoe nuttig jouw reactie is geweest en als het echt dringend is kun je dit natuurlijk altijd aangeven bij de moderators. Het zou vervelend lezen zijn als men zomaar zijn/haar berichten kon aanpassen, dan valt de logica van de topics weg en snapt niemand er meer wat van.

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 21:52

Gearl schreef:
TE5 schreef:

... en daar onder:
Laatst bijgewerkt door TE5 op 0 min geleden, in het totaal 1 keer bewerkt

:') De pot verwijt de ketel.
Maar ik ben het wel met je eens hoor.

:oo Betrapt :o

Ik dacht: ik voeg nog even toe dat 't zo toch ook prima gaat eigenlijk...

Voordat ik op bokt kwam zat ik trouwens op een ander forum, waar het wel mogelijk was je berichten oneindig aan te blijven passen,
dus toen ik hier kwam vond ik dat ook wel even raar... Maar je went er snel aan en eigenlijk is het gewoon heel logisch...

Marije_jiplover

Re: Je bericht niet wijzigen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 23:59

Wat er nog wel eens gebeurde in het verleden, was dat mensen die niet de gewenste reacties kregen op hun topic, hun openingspost helemaal gingen wijzigen. En dan krijg je discussies die niet meer lopen.
Spelfouten verwijderen kun je tot een half uur na plaatsen van je bericht.

Berichten van andere verwijderen kan expres ook niet, om dezelfde reden als ik hierboven ook al aangaf. Als je dan reacties krijgt die je als topicstarter niet wil krijgen, kun je die naar hartelust gaan lopen verwijderen. En dat is nu juist precies niet de bedoeling.
De moddies houden in de gaten of dingen niet uit de hand lopen.
Maar soms zijn reacties die je krijgt misschien niet wat je hoopt, maar wel nuttig of zinnig en dan blijven zulke berichten juist wel staan.