Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Scandicnr1 schreef:Een portret dat zonder opdracht is gemaakt, mag alleen worden gepubliceerd als daarmee geen redelijk belang van de geportretteerde in gevaar komt. In veel gevallen gaat het dan om een privacybelang.
Nadir schreef:Scandicnr1, helemaal mee eens.
Ik heb hier zelf al een keer een topic over gestart maar dat heeft geen zin.
Lees maar:
[FZ] Bekende ruiter/persoon afzeiken vs bokker afzeiken
Scandicnr1 schreef:Nadir schreef:Scandicnr1, helemaal mee eens.
Ik heb hier zelf al een keer een topic over gestart maar dat heeft geen zin.
Lees maar:
[FZ] Bekende ruiter/persoon afzeiken vs bokker afzeiken
Heb het even gelezen, helemaal mee eens, maar blijkbaar is dat dus allemaal gewoon toegestaan
Shadow0 schreef:Scandicnr1 schreef:Een portret dat zonder opdracht is gemaakt, mag alleen worden gepubliceerd als daarmee geen redelijk belang van de geportretteerde in gevaar komt. In veel gevallen gaat het dan om een privacybelang.
Maar, jurisprudentie hierover wijst uit dat als er sprake is van een openbaar optreden (zoals op een wedstrijd) er niet snel een 'redelijk belang' is om een publicatie tegen te houden.
Yamcha schreef:Het is idd low, omdat dat afkraken van topruiters (Anky heeft niet alles gewonnen wat er te winnen valt omdat ze niet kan rijden) meestal gedaan wordt door mensen die nog geen deuk rijden in een pakje boter.
BraveSpots schreef:Yamcha schreef:Het is idd low, omdat dat afkraken van topruiters (Anky heeft niet alles gewonnen wat er te winnen valt omdat ze niet kan rijden) meestal gedaan wordt door mensen die nog geen deuk rijden in een pakje boter.
Dus? Ik moet mijn mond houden omdat Anky beter kan rijden als ik?
Ik vind haar geen aangename amazone, en hoewel ik die mening niet telkens weer herhaal als er weer een filmpje opduikt, is dat wel degelijk mijn mening.
Ik snap die verheerlijking van de 'top' niet zo. Ik zie persoonlijk niets moois aan en zeker niet iets waar ik 'trots' op zou moeten zijn.
Waarom is dat zo verkeerd om te denken? Het is niet alsof Anky hartpijn krijgt ervan ofzo.