Verzoek SA sneller afhandelen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Iris1702

Verzoek SA sneller afhandelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-10 00:00

Hallo,

Dit is niet bedoelt als klaagtopic maar gewoon als punt tot nadenken voor de mods.

Ik heb 26 dec al een aanvraag gedaan voor een SA omdat ik met een ernstig probleem zit waar ik graag met andere mensen over zou willen praten. Dit probleem is zo groot en fragiel en kan zoveel mensen schaden en kwetsen dat ik er in mijn dagelijks leven niet over kan praten. Ik heb daarom een weloverwogen een SA aangevraagd ivm evt meelezers.

I.v.m. de feestdagen heb ik rustig afgewacht en is het probleem op de spits gedreven maar nog steeds kon ik er met niemand over praten. 4 jan kreeg ik een mailtje van de mod dat de mail over het hoofd was gezien (wat kan gebeuren) en er alsnog naar gekeken zou worden en ik z.s.m. ik iets zou horen. Helaas is dit tot op heden niet gebeurd.

En loop ik dus nog steeds met hetzelfde probleem rond wat nu dus inmiddels "oud nieuws" is en de gevraagde raad inmiddels overbodig is geworden. Ik vind dit erg jammer. Ik heb nu keuzes gemaakt zonder dit te kunnen overleggen met andere mensen wat ik erg jammer vind. Ik had graag andere visies willen horen.
Ik ben niet iemand die zomaar een SA zou aanvragen maar gewoon op zoek was naar raad en steun bij medebokkers.

Bokt is naar mijn beleving een forum waarbij een breed publiek komt en waarbij veelvuldig ook serieuze en belangrijke problemen besproken worden. Het lijkt me daarom ook belangrijk dat een aanvraag voor een SA snel en zorgvuldig behandeld moet worden.
Dit kan in sommige gevallen veel steun bieden aan mensen met (grote) problemen.

Nogmaals dit is geen klaagtopic maar een tip....
Dit is ook helemaal geen verwijt naar een bepaalde mod toe maar als tip in het algemeen. Misschien is het iets om de aanvraagprocedure eens opnieuw onder de loep te nemen? Of om deze meldingen op een centraal punt te verzamelen.

Groetjes Iris

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 00:17

Ik heb even gezocht achter de schermen en denk (hoop) dat jouw geval een uitzondering genoemd kan worden. :) Wegens priveomstandigheden is jouw aanvraag later en minder vlot behandeld dan waar we normaliter naar streven. Dat is jammer en ik kan voor de andere moderators spreken als ik zeg dat we dat liever anders hadden gezien. We streven er juist naar om zaken als SA-aanvragen binnen een paar dagen af te handelen, omdat we begrijpen dat het vaak gaat om nijpende situaties waarin mensen echt hun verhaal kwijt moeten en ervaringen willen lezen van andere gebruikers. Dat streven is in jouw geval niet gelukt. Ik denk dat dat niemand aan te rekenen valt, maar het is voor jou erg jammer dat je niet sneller duidelijkheid hebt gekregen. Waarvoor excuses :)

Er wordt z.s.m.contact met je opgenomen, maar mocht je vragen hebben dan mag je mij uiteraard ook eerder een PB sturen :j