. Geeft niks natuurlijk, want het is ook harstikke leuk, maar normale menfoto's raken nu letterlijk onder gesneeuwd. Kan hier iets mee in de zin van een tijdelijke sub of iets met tags ofzo? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Geeft niks natuurlijk, want het is ook harstikke leuk, maar normale menfoto's raken nu letterlijk onder gesneeuwd. Kan hier iets mee in de zin van een tijdelijke sub of iets met tags ofzo?

Paula schreef:Thats_Me schreef:Voor die paar week of misschien twee een subforum aanmaken? Ik zie niet in waarom dat nodig is. Werken met TAG's zou wel een goede optie zijn
Tja, zelfs voor de feestdagen was een subforum en dat is minder besproken dan dit weer volgens mij.
A_lette schreef:OT: voor die paar weken dat er sneeuw ligt een nieuw forum aanmaken lijkt me nogal overbodig. Bovendien, hoe vaak ligt er nou zo lang en zoveel sneeuw in Nederland? En aan de andere kant, wat moeten we dan met al die topics die in de zomer worden gemaakt..
De reden dat er nu zoveel sneeuwtopics zijn (niet alleen op AR, maar ook op ITP en BB-ITP) is puur en alleen omdat dit voor Nederland niet 'normaal' is. Het is nu ff een paar weken, straks komen de lente, zomer en herfstfoto's weer. Het lijkt me ietwat overbodig (en ook zonde van de tijd en moeite) om voor ieder seizoen een apart forum aan te maken...
Sowieso stoor ik me niet aan de sneeuwfoto's, vind het juist hartstikke leuk om te kijken.