Heel erg lastig in te schatten idd en afhankelijk van het forum waar je mod. Daarnaast sturen gebruikers vaak ook een vraag naar de eerste mod die ze online zien. Al met al een heel wisselend beeld dus, niet echt een pijl op te trekken.
Maartje1990
Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-10 09:39
TurdusMerula schreef:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd, waarom je dit wilt weten?
Ik denk dat het héél erg verschillend is per forum sowieso.
omdat ik nieuwschierig ben en gezien ik zelf wel eens een mod pb met een 'modvraag' en dat 'toevallig' net gedaan had voor ik dit topic opende begon ik me dat dus af te vragen (maar ik vraag me vaker gekke dingen af)
maar jullie kunnen dus niet zeggen dat je er minimaal bijv 1 per dag krijgt oid?
Yasmine
Geplaatst: 07-01-10 10:37
Maartje1990 schreef:
maar jullie kunnen dus niet zeggen dat je er minimaal bijv 1 per dag krijgt oid?
Soms krijg ik er 3 binnen een uur en soms een week lang niks. Het is inderdaad vaak dat gebruikers gewoon PB'en naar een willekeurige mod die op dat moment online is
Anoniem
Geplaatst: 07-01-10 16:52
Toen ik nog mod was, gemiddeld een stuk of 20-30 users per dag. Ik was dan ook heel erg blij met de vergrote inboxen Maar ik deed EA en VMR waar mijn naam op een heleboel FAQ's en charters stond. Sowieso minimaal 2 tot soms wel 6 pb's per user dan.
Daarvoor kreeg ik meer pb's, maar dat verminderde toen ik mezelf idd op off-line weergeven zette, toen kreeg ik meer gerichte pb's.