zal ik?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

zal ik stoppe?

ja
31 (91%)
nee
3 (8%)

Totaal aantal stemmen: 34

robintju23

zal ik?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-09 15:14

Ik vind bokt ingewikkld en best wel vervelend (Omdt ik geen MSN taal mag typah)
er zijn bijna alleen maar volwassenen.En ik vind dat ik afgekraakt word dus reageer ff op de poll.

Anniek16

Re: zal ik?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 15:16

als je er zo over denkt, dan zou ik maar stoppen ja.
je wordt heus niet alleen maar afgekraakt. dat is vast niet zo bedoeld. en regels zijn nou in eenmaal regels.

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 15:19

dat wou ik zeggen ja !?

linsim26

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 15:19

ik ben een volwassene hier en ik vind het commentaar ook wel eens pittig maargoed je vraagt ook om andermans mening dus die moet je respecteren.

ik kom hier veelal voor informatie en dat bevalt me goed.:)

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 15:21

Tjaa... zo is Bokt gewoon. Zijn veel mensen die blijkbaar plezier hebben in afkraken van mensen die het allemaal nog niet zo goed weten :(:) Maar ik zie dat je hier nog niet zo lang bent, blijf je toch lekker lezen enzo?? De afkortinen moet je ook ergens kunnen vinden maar die ik weet:

TS = topic starten (gene die het topic heeft gemaakt)
mss= misschien
idd= inderdaad
imo= in mij opinien (in mijn oogen)
omg= o my got!

tis jou beslissing, maar ik blijf meestal lekker mee lezen enzo :D

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 15:23

o my got ? met een T ?

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 15:25

Als jij alleen met MSN-taal wilt communiceren, lijkt het mij verstandig om dat te stoppen met Bokt...

Het commentaar kan hier vreselijk hard zijn, maar dat klaarblijkelijk nou bokt :)

lijntje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 15:27

ik vind, dat als je al moeite hebt met de nederlandse taal op bokt, dat je maar wat beter je best moet gaan doen op school. Want zo ingewikkeld is dat hier niet. En ik ben blij dat msn taal niet mag, dat vind ik zo'n verschrikkelijke taal (je kan het niet eens taal noemen) en zo zonde van de werkelijke Nederlandse taal.

Melissaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 15:29

Zeker stoppen hoor meid! Bokt is ook totaal niet leuk, en dan die volwassenen hier ook altijd.. :n
Je hebt 10 berichten zie ik, ben je al 10 keer afgekraakt? :(:)

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 15:29

lijntje87 schreef:
ik vind, dat als je al moeite hebt met de nederlandse taal op bokt, dat je maar wat beter je best moet gaan doen op school. Want zo ingewikkeld is dat hier niet. En ik ben blij dat msn taal niet mag, dat vind ik zo'n verschrikkelijke taal (je kan het niet eens taal noemen) en zo zonde van de werkelijke Nederlandse taal.

Inderdaad :j

dagmarS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 15:35

lekker stoppen!!

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 15:38

Waarom zou ze moeten stoppen? :? Dat vind ik echt heel flauw..
TS: Ik zou gewoon lekker mee lezen op bokt :j

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 15:41

Als je al zo erover denkt, denk ik dat je een paar jaar maar lekker moet gaan MSNen, en dan pas weer op bokt komen. Of gewoon meelezen en verder niets zeggen. Als jij het niet leuk vindt omdat je geen MSNtaal mag gebruiken, zit je hier niet thuis. Is onbegrijpelijk en gigantisch irritant om te lezen voor de medebokkers!

Sommige discussies zijn inderdaad pittig, maar daar is het ook een forum voor. Iedereen mag zijn eigen mening kwijt.

En speciaal voor de jeugdige mensen is er nog het jeugd-tabje... Heb je geen last van de vervelende grote mensen.

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 15:43

wat een kinderachtige reacties allemaal zeg! meid.. lekker door blijven gaan hoor.. je krijgt ook echt nog wel leuke reacties :) sommige reacties zijn soms best hard.. maar die moet je hier gewoon met een kilo zout nemen :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 15:44

Kinderachtig? Wat wil ze nou met dat beginbericht dat? Zorgen dat er bokkers zijn die haar overhalen om te blijven? Sorry hoor, maar dat is toch haar keus... En volgens mij heeft ze die al gemaakt, anders begint ze niet zo'n topic..

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 16:02

Ik plaats hier een slotje. robintju23, andere bokkers kunnen niet zo veel met een vraag als die jij hier stelt. Als je een probleem hebt met de regels of andere bokkers, stuur dan voortaan even een PB naar een moderator. Verder zijn er speciale gedeeltes van Bokt voor jongeren: [JH] Jeugdhonk, [YRT] Young rider talk, [JITP] In the picture en [JHK] Huiskamer.

Anderen; houd er rekening mee dat dit meisje nog jong is en pas net komt kijken en dus een andere kijk op het forum heeft dan jullie.