Centraal topic over plassen in huis bij katten?[BB]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Centraal topic over plassen in huis bij katten?[BB]

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 15:35

Je ziet het ontzettend veel voorbij komen, plassen en andere vormen van onzindelijkheid bij katten in huis.
Dit is een groot probleem en als je dr mee te maken krijgt sta je dus met de handen in het haar want het laatste wat je wilt is je kat wegbrengen voor zo'n stom probleem.

Nu zijn er heel veel tips gegeven in de loop der jaren, die ook werken, maar nóg openen mensen steeds weer een topic met dit probleem, kijk geef toe zoekmachine is dr niet voor niets :7 maar een sticky zou dat niet een oplossing zijn?
Hoop dat julie dr brood inzien :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 15:43

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-07-23 19:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 15:49

nee, dan krijgen we de wereld aan centrale topics over van alles en nog wat...Een centraal topic over rotstraal zou mij namelijk ook wel wat lijken, daar kom je ook in om, de topics staan momenteel zelfs met z'n drieën onder elkaar :roll:

Misschien wel een sticky om eerst verder te kijken dan je neus lang is en gewoon de zoekmachine (goed) gebruiken. Want als mensen zoeken op bijv. "rot straal" ipv "rotstraal" krijgen ze nog steeds niet dat topic te zien dat er wel degelijk is. Gewoon aan hun verstand peuteren dat ze éérst moeten zoeken, en dan goed, en dan pas een nieuw topic aanmaken.

zoals je zelf al zegt zijn de topics over de onzindelijke katjes er wel degelijk, dus dan moet het de verantwoordelijkheid zijn van de Bokker om eerst te zoeken naar bestaande, evt zelfs oude, topics. Zeg nou zelf, de tips van tien jaar terug werken nu nog steeds, toch?! :)

TurdusMerula

Re: Centraal topic over plassen in huis bij katten?[BB]

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 02:47

Zou het een idee zijn om de nuttigste topics hierover uit te zoeken en in de charter te zetten? :)

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 10:02

Dát lijkt me dan wel weer een heel goed idee; ook voor mijn rotstraal-topics-ergernis...;) En zo geldt dat voor nog wel meer onderwerpen denk ik....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 13:28

TurdusMerula schreef:
Zou het een idee zijn om de nuttigste topics hierover uit te zoeken en in de charter te zetten? :)

Lijkt me een goed idee. De meeste tips zijn al gegeven en werken soms nog steeds, een toevoeging die er nog niet is zou natuurlijk altijd mooi zijn, want je ziet het elke keer weer terugkomen....Wéér dezelfde tips en dat zal natuurlijk net zo zijn met paardenziektes. (Zit ik nooit op)

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 14:20

Misschien kun je een mod van het betreffende forum een pb sturen en zo wat tips aandragen. :)

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 14:32

Geen pb gehad, maar wel hier even een berichtje dat ik het gelezen heb.
Lijkt me een handig idee om er iets mee te doen.
Ik ga het even overleggen en kijken wat de handigste optie is :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 16:19

Dankjewel Amanda, ik heb idd nog geen tijd vrij gezien om de topics op te speuren en je te PBen, excuses.
Maar wil ze wel alsnog zoeken voor je als je dat graag wilt.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 19:11

Als je tijd hebt is dat prima. Maar anders ga ik van de week zelf wel even zoeken.
Topics van de laatste 1-3 maanden zou een mooi lijstje zijn denk ik :j