Toch vraag ik me dat een beetje af Waarom mogen gebruikers t/m 15 jaar niet gewoon bij ITP posten in plaats van JITP? Wat is daar het nut nou eigenlijk van ?
Omdat je misschien op ITP anders benaderd zou worden dan op JITP? De jeugdfora zijn er niet voor niets, het is een beschermd stukje van bokt, waar mensen anders reageren dan op het gedeelte voor de grote boze mensen.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 28-12-09 12:52
De splitsing is er omdat het veels te druk anders wordt op 1 forum, en de topics maar heel kort op de eerste pagina staan, waardoor je eigenlijk praktisch geen reacties krijgt omdat je topic al te snel uit beeld is.
Maar het is toch ook niet zo dat het niet mag? Volgens mij ligt het er ook meer aan of je zeg maar een prinsessenshoot met je shetje doet of dressuur foto's voor tips post?
Nee, het mag niet. En dressuurfoto's voor tips horen op HAW.
Apple
Geplaatst: 28-12-09 20:50
Dressuurfoto's voor tips horen dan ook op RT-HAW
Een prinsessenshoot met je shet kan mooi op JITP
Ixie
Geplaatst: 28-12-09 21:08
Bizzybijtje schreef:
Nee, het mag niet. En dressuurfoto's voor tips horen op HAW.
Tuurlijk wel, ik ben veertien en ik ben echt niet verplicht om in de Jeugd gedeeltes te blijven?
Cassidy
Geplaatst: 28-12-09 23:41
Als je in de volwassen fora gaat posten, kun je volwassen reacties verwachten. Ik duik geen profielen in om te kijken hoe oud iemand is voordat ik een bericht plaats. Dus verwacht, en accepteer volwassen tegengas als ik het niet eens ben met je mening of uitspraken of je visie op bepaalde dingen, en ga je niet achter je leeftijd verschuilen....
Ik wist niet eens dat dat bestond Ik heb overigens altijd gewoon bij ITP geplaatst
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 28-12-09 23:51
Gebruikers t/m 15 jaar mogen niet op ITP een topic openen, gebruikers vanaf 16 jaar mogen niet op JITP een topic openen. Natuurlijk is iedereen wel vrij om op beide subfora te reageren.
Ixie
Geplaatst: 29-12-09 01:17
Ik heb mijne vorige toch echt op ITP geopend . Als er serieus zulke regels zijn denk dat ik mijn leeftijd uit mijn profiel haal... Ik vind dat toch echt een beetje gek dat er zulke regeltjes aan verbonden zitten .
Er slippen ook wel ooit topics doorheen. Verder, als we deze regel niet stellen wordt alles op ITP geopend en blijf je bij het oude probleem, topics blijven maar even op de 1ste pagina staan omdat er enorm veel topics geopend worden.
Ixie
Geplaatst: 29-12-09 01:27
Maar eerder wordt gezegd dat je dan op een andere manier reacties krijgt enzo maar dat wil ik juist niet .