aangezien ik regelmatig bok (elke dag) valt mij de laatste erg op hoe ver het beleid uiteen ligt met zijn regels
ik zie een topic wat van geen kanten klopt kwa regels.....de reactie's die daarin volgen al helemaal niet
dus....ik Tem ...
1 Tem word "behandeld" oftewel ik krijg het antwoorde,: "we gaan er naar kijken, dank je wel" en vervolgens gebeurd er :
NIETS!
dus heb ik nog maar een paar keer getemd....zonder succes, dus heb nu maar priveberichten naar mod gestuurd....
dan zijn er topics waar ze zeer persoonlijk worden, er eindelijk een groene balk verschijnt maar er voor de rest weinig in het topic gebeurd ...ze negeren de modaanwijzingen en gaan gewoon door...
misschien zullen die mensen achter de schermen wel aangepakt worden hoor, al betwijfel ik het bij sommige

MAAR dan zit je in een topic waarin een inniminnie discussie voordoet....echt meer niet
en dat topic gaat op slot!!!!

eerder ergens vorig jaar heb ik wel eens geroepen dat er met 2 maten gemeten werd
daarop werd beweerd dat dit niet zo is
maar modjes....
waar blijft het 1-zijdige beleid dan?
mijn voorbeeld van hierboven (en dit is maar 1 voorbeeld) laat zien dat dat niet aanwezig is

misschien eens een groene kamer gesprek?