Nieuwe gebruikersnaam

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nientje78

Nieuwe gebruikersnaam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-09 11:33

Ik zou graag een nieuwe gebruikersnaam willen omdat de Ak in mijn naam akci niet meer van toepassing is.
Wou het graag veranderen in de naam Cindy.
Nu was ik al even met de zoekfunctie bezig geweest en kwam dus dit stukje tegen van iemand.

Citaat:
Als ik gewoon m'n gebruikersnaam zou willen veranderen, heb je daar gewoon een linkje voor op het Gebruikerspaneel, volgensmij. Ik wil die van mij graag veranderen, het is nu Love_Sanne, dus eigenlijk zou het logisch zijn dat ik dan Sanne heet, maar dat is mijn paard
Dus ik ben gaan kijken welke nog niet gebruikt waren, maar dat is flink lastig, ik heb al vanalles uitgeprobeerd als __Marloes, __Marloes_ enz. Maar veel was al bezet, dus ik zocht even op Marloes, en nou blijkt dat deze bokker sinds 2001 niks meer gepost heeft

-ik heb dus gezocht op cindy en daaruit blijkt dat er 1 bokker is met deze naam die sinds 2001 ook niks meer gepost heeft

, dus hoorde ik van iemand anders dat deze dan veranderd kon worden in Marloes_oud, en ik dan m'n naam kon veranderen in Marloes.

-Zou dit ook bij mij kunnen maar dan met de naam Cindy??

Ik heb al een mod gePB't, maar niks teruggehad, en dat lijkt me eigenlijk ook niet de geschikte plek.
Om een lang verhaal kort te maken; Aan wie zou ik dat moeten vragen, wie zou ik moeten PB'en oid?

Modjes....kunnen jullie me helpen?

Yasmine

Re: Nieuwe gebruikersnaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 12:20

Het beste is gewoon om een mod te PB'en, dan kijken wij welke namen nog vrij zijn en veranderen wij het voor je :)

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-09 12:21

Ok, zal ik dat even doen ;)

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 12:23

Ik heb hetzelfde :j Ik wil mijn naam graag veranderen in Mette, maar die naam is al ingebruik. Iemand is namelijk in 2003 lid geworden, en is na 4 minuten nooit meer terug gekomen.. Deze persoon heeft ook niks gepost..

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 12:23

suus_Mette schreef:
Ik heb hetzelfde :j Ik wil mijn naam graag veranderen in Mette, maar die naam is al ingebruik. Iemand is namelijk in 2003 lid geworden, en is na 4 minuten nooit meer terug gekomen.. Deze persoon heeft ook niks gepost..

Nogmaals, dan kan je het beste een mod PB'en ;) Uitleggen waarom je je naam wil veranderen, in welke naam etc.

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 12:24

Mientjeuh schreef:
suus_Mette schreef:

Nogmaals, dan kan je het beste een mod PB'en ;) Uitleggen waarom je je naam wil veranderen, in welke naam etc.

Oh sorry, ik had je berichtje nog niet gezien :+
Dan ga ik dat even doen! Thanks! :)

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 12:29

We gaan het per pb oplossen. Hier een slotje.