Ben ik nou gek of is er een compleet topic verdwenen? Er was een topic waarin gediscussiƫerd werd over de hype dat er ineens zoveel foto's van meisjes in hun bikini's in de sneeuw op hyves verschenen. Ik had er ook nog in gereageerd, en wilde even kijken wat er nog verder gezegd werd, maar ik kan het topic nergens meer terug vinden! Niet in mijn eigen berichten, maar ook niet met de zoekfunctie. Weet iemand hoe dit zit?
Groetjes Naomi
MRM25
Geplaatst: 24-12-09 20:38
Ik denk dat de mods hem weggehaald hebben Best begrijpelijk ook
Naomi_unique
Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-09 20:39
Ik kan het ook wel begrijpen hoor Alleen ik wist niet dat er een heel topic verwijderd kon worden. Er staat dan toch altijd nog een groen balkje met een mod opmerking dat het topic gesloten is?
Maar wel met foto's van "vreemde" hyvers en dat mag niet toch?
Naomi_unique
Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-09 20:44
alja schreef:
waarom is het weg gehaald dan? was toch een normaal topic?
Ik vond het ook niet zo'n erg topic dat het helemaal weggehaald moest worden.. Dus daarom snap ik ook niet waren het compleet verwijderd is. Gesloten lijkt mij dan veel logischer.
Ben ik ook wel benieuwd naar... Alleen het foto's plaatsen van Hyve pagina's van anderen is tegen de Bokt regels, maar om iets dan helemaal weg te gooien? Ben ook wel benieuwd waarom het weggegooid is, wist ook niet dat dat kon..
Ik hoop dat een mod, of iemand die er veel van af weet wat opheldering kan geven. Want ik vind het wel onduidelijk als ineens een compleet topic weg is.