Ik weet niet hoe ik een topic van mezelf weer kan sluiten .. er staat er bijv nog 1 op van 2008 naja die kan dus allang gesloten worden maar weet dus niet hoe dat moet
heb ik ook gehad.. wilde hem heel graag gesloten hebben en heb een mod pbt.. maar echt op ALLE pbs die ik ooit naar een mod heb gestuurd is nooit gereageerd.. dus ik geef het op.. ik tem alleen soms
Origineel
Geplaatst: 24-12-09 13:19
em_papillon schreef:
heb ik ook gehad.. wilde hem heel graag gesloten hebben en heb een mod pbt.. maar echt op ALLE pbs die ik ooit naar een mod heb gestuurd is nooit gereageerd.. dus ik geef het op.. ik tem alleen soms
Wat raar dan zeg!
Anoniem
Geplaatst: 24-12-09 13:19
Gewoon in dat topic iets schrijven wat mods niet bevalt. Mening, vloekwoordje, 20 foto's: keus zat Dan is je topic zó gesloten hoor
Dat is best een goed idee ezanden. Nu gaat iedereen zijn eigen topics teroriseren om mods te pesten hihi. (tja moeten ze maar een sluiten knopje maken)
hihi jaa gaat leuk worden.. opeens allemaal hele oude topics heropend om het te terroriseren En als iedereen dat nou tegelijk doet.. kan leuke stunt worden haha