Hoi hoi, heb al sinds tijden een abonnement op een aantal fora, maar krijg sinds kort geen meldingen meer als daar nieuwe berichten geplaatst zijn. Heb me op de desbetreffende onderwerpen weer afgemeld en weer aangemeld, en dan krijg ik weer even een melding van nieuwe berichten. Maar dan houdt het opeens weer op. Meldingen zitten ook niet in een spam map o.i.d. Wie kan me vertellen wat er aan de hand is !
Kijk, van deze reactie kreeg ik dus ook geen bericht ! Kan iemand van de techniek wellicht reageren ????? Is het trouwens mogelijk om rechtstreeks een mail te sturen bij problemen, ik kon nergens vinden hoe, ook niet bij Help.
oh laat ik daar nou ook net een topic over geplaatst hebben, ik heb dit probleem dus ook.
tamary
Geplaatst: 25-12-09 20:42
Dit is een terugkerend probleem. Ik heb het ook, maar ik laat nu geen mails meer versturen. Ik klik op eigen berichten en dan kan ik precies zien welke topics nieuwe posts hebben. Daar staat nl een geel blokje met een pijltje ervoor voor de topictitel. Als ik op dat pijltje/blokje klik kom ik keurig uit bij de 1e nieuwe post sinds de laatste keer lezen. Scheelt mij een hele hoop mail.
Ik heb gisteren en eergisteren weer braaf alle mailtjes ontvangen. Nu heb ik geen enkel mailtje, maar zijn er toch berichten geplaatste in topics waar ik op geabonneerd ben
Hmmm, ik heb dit dus ook sinds een aantal dagen! Ik krijg ook geen mail meer als ik een PB heb ontvangen. Heel irritant... Heb al geprobeerd me op de diverse topics opnieuw aan te melden maar ook dat helpt niet... Ik had zeker 10 topics waarin ik best actief was maar nu moet ik elke keer in mijn eigen berichten gaan zoeken en dan in het topic weer de laatste pagina waar ik gebleven was. Modjes, Hellup!!!
Misskaren
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-10 20:45
Idd modjes of iemand van de techniek !!! Meld je eens ! Moet ook steeds opnieuw inloggen op de site van bokt terwijl dat voorheen ook niet hoefde ... Bokt, wat is er aan de hand ???
@Karl66: dat is een topic van een jaar geleden?! Daar kan ik weinig mee...
kleinvosje
Geplaatst: 09-01-10 23:15
Ik heb al een half jaar last van het feit dat ik wel in mijn profielinstellingen heb aangevinkt dat ik automatisch op de hoogte gehouden wil worden van reacties NA mijn reactie in een topic, maar dat werkt dus niet bij snel antwoorden. Moet dat dan weer apart aangeven. Ik had dat eerder niet, kreeg gewoon altijd melding van nieuwe berichten. Heb er een aantal keren een mailtje over gestuurd naar verschillende mod's, maar kreeg geen antwoord op waarom het nu niet meer zo werkt...
xMarieke
Geplaatst: 09-02-10 10:06
Ik had hier al jaren last van, maar vanmorgen kreeg ik opeens weer mail
Ik ben benieuwd of dat bij mij ook zo is, ga het even testen!
Misskaren
Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-10 18:34
Best leuk als je een mail stuurt naar een Mod en je krijgt geen antwoord 's Was me ook in het geheel niet duidelijk hoe ik een dergelijke vraag kan stellen, rechtstreeks een mail sturen via Help is niet mogelijk. Lastig.