Hallo, Vanaf 2001 ben ik als Parelli Natural Horsemanship professional actief geweest. In het begin door heel Nederland en België. Later meer op mijn thuisbasis in Oostburg. Ik heb onlangs besloten dat ik een tijdje geen les meer wil geven en geen paarden wil trainen en neem een sabbat jaar van Parelli in 2010. Nu ben ik op zoek naar ondernemende mensen die een hippisch bedrijf willen starten met een 'Natural' uitgangspunt. De term Natural kun je in dit geval breed zien, als het maar paardvriendelijk is. Ik heb er een website voor gemaakt:http://www.horsemansretreat.nl Je zou me kunnen helpen als je mensen weet die een locatie zoeken om meteen iets te kunnen starten, door ze naar deze website te sturen, of naar dit forum. Tevens, tips onder welke topic ik dit bericht nog meer zou kunnen plaatsen zijn welkom. Eventueel kan een student paardenhouderij/bedrijfskunde er een leuke opdracht van maken.
Vorig jaar nog bij een opendeur dag geweest van Eddie. Welkom op bokt! Kan me het prachtige zwarte paard bij jullie nog herinneren (staat ie er nog? Ik zou die wel willen kopen ) En de koud.............brrrrrrrrrrrrr..........
eddymodde
Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-09 23:16
Zal een kijken bij commercieel voor een advertentie. Heb niet zo veel Forum Savvy
Bedoel je dit prachtige zwarte paard? http://www.youtube.com/watch?v=tzmtsEgO5xY Is inderdaad te koop. Een aantal anderen zijn geïnteresseerd, o.a. een andere Parelli instructeur uit Zwitserland en zelfs Karen Rohlf.
chivaldi
Geplaatst: 23-12-09 23:21
Wat leuk! ik ben toen ook naar een van de open avonden geweest.mijn vader heeft nog een hek en palen gezet bij je....
valine
Geplaatst: 23-12-09 23:28
whaha,Eddy Modde.... jij hebt mij ooit nog eens geholpen om het terrein af te komen bij Horse Event. Ik was daar toen met een onmogelijke witte merrie die na afloop de trailer niet meer op wilde gaan. iedereen was toen het terrien al af en jij hebt haar er na een uur toch nog in gekregen. (nadat iedereen al een poging had gedaan, waaronder 3 potige kerels ) Door al dat gedoe was ik pas rond middernacht weer op stal Nogmaals bedankt daarvoor, anders stonden we er nu waarschijnlijk nog, haha (dit was volgens mij in 2005 ofzo)
Karl66
Geplaatst: 24-12-09 23:29
Ik zie dat je advertentie al op EA-CO staat en dat is ook de plek waar advertenties thuishoren. Hier dus een slotje.