Mijn naam is Bert, ben 34 jaar en sinds een jaar of vijf geherintroduceerd binnen de paardenwereld.
Ik heb zelf geen paard, iemand die ik lief heb wel, een Tinker van zo'n 2,5 jaar.
Ik vindt het heel leuk om dit paardje te verzorgen, en om naar diverse evenementen te gaan. Zo ben ik vorig jaar (in leuk gezelschap) naar Equitana en Apassionata geweest, en recentelijk nog twee dagen naar het JIM (is bijna om de hoek).
Ik ben in aanraking met bokt gekomen door deze persoon, vindt het een leuk forum waar ik nog iets van kan opsteken en heb nu de stoute schoenen aangetrokken om me voor te stellen.
Ik woon in een appartementje in zuid-limburg, samen met een je-weet-wel-kater (bij gebrek aan beter)

In het dagelijks leven begeleid ik mensen met een psychiatrische aandoening al dan niet in combinatie met verslavingsproblemen.
Mijn hobby's zijn: spelen met radiografisch bestuurbaar speelgoed, lijkt momenteel op een kopie van de titanic (blub,blub) en als het ding eindelijk klaar is een beetje door het veld rijden in een kleine 4x4 auto. Niet vergeten het verzorgen van paarden (ook dit staat sinds kort door omstandigheden op een laag pitje), t.v. kijken, internetten, vrachtwagen rijden, katertje knuffelen, lekker eten en af en toe hier spieken of er nog iets is waar ik wel over mee kan "praten".
Ben nog thuis genoeg om foto's hier te zetten, zal vast nog komen.